• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Fredagskväll då… Vit keramik och HAQ livar alltid upp
IMG_4504.jpeg
 

midikem

Cartier
Tanken var att åter igen införskaffa en Panerai men sedan jag fick denna så har den tanken nästan helt försvunnit. Denna är verkligen sjukt mycket pang för pengarna trots att den kostar en del (sett ur affordable perspektiv) :)
3AA27C10-A49A-4775-8FCF-AD51D392AC0A.jpeg
Ja men eller hur är den helt fantastiskt. Jag har ju själv samma dinka. Får man fråga vad det där är för band eller vart du köpt det?
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Ja men eller hur är den helt fantastiskt. Jag har ju själv samma dinka. Får man fråga vad det där är för band eller vart du köpt det?
Bandet är custom canvas från Oddface på forumet. Rekommenderas 👍
Äsch jag tror du behöver en panna :D Nej skämt åsido, den är jäkla bra den dära!
Haha, jag var förbi krons för att titta på några av nuvarande modellerna och hur bra dem än är så kändes inte GGn sämre. Tvärtom så tyckte jag att GGn var mer komplett och påkostad. Ex. Blånerade visare, degrade tavla etc. Tar lite emot att lägga c.a 8ggr mer pengar på en Panna.
 
Topp