Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där måste vara min gamla SKX som jag blekte så tjusigt?Trevlig helg
Mycket bra! Sjukt cool med den blästrade boetten också.Jag gillar den här klumpen
Har ingen aning men ser så utDet där måste vara min gamla SKX som jag blekte så tjusigt?
Ja men eller hur är den helt fantastiskt. Jag har ju själv samma dinka. Får man fråga vad det där är för band eller vart du köpt det?Tanken var att åter igen införskaffa en Panerai men sedan jag fick denna så har den tanken nästan helt försvunnit. Denna är verkligen sjukt mycket pang för pengarna trots att den kostar en del (sett ur affordable perspektiv)
Vet att den va tillverkad mars 2019 enligt serienumret. Tuff är den iallafall, kul å se den här om det är denHar ingen aning men ser så ut
Som jag fick fram så är den från 2012.. men skitsamma jäkla trevligt ur och om det är du som gjort blekning så har du gjort det bra i min smakVet att den va tillverkad mars 2019 enligt serienumret. Tuff är den iallafall, kul å se den här om det är den
Aha, kan förstås vara en annan. Fin hur somSom jag fick fram så är den från 2012.. men skitsamma jäkla trevligt ur och om det är du som gjort blekning så har du gjort det bra i min smak
Ja fast det står ZRC på denNågon i den här jävla microtråden som har en turtle att kränga?
Affordable för topic.
Hade väldigt gärna tagit över den men har ju tyvärr inte samma mått på handleden som på kuken.Ja fast det står ZRC på den
Jadå.Mycket bra! Sjukt cool med den blästrade boetten också.
Vi får inte glömma att det är fredag för övrigt. Skål vänner!
Äsch jag tror du behöver en panna Nej skämt åsido, den är jäkla bra den dära!Tanken var att åter igen införskaffa en Panerai men sedan jag fick denna så har den tanken nästan helt försvunnit. Denna är verkligen sjukt mycket pang för pengarna trots att den kostar en del (sett ur affordable perspektiv)
Bandet är custom canvas från Oddface på forumet. RekommenderasJa men eller hur är den helt fantastiskt. Jag har ju själv samma dinka. Får man fråga vad det där är för band eller vart du köpt det?
Haha, jag var förbi krons för att titta på några av nuvarande modellerna och hur bra dem än är så kändes inte GGn sämre. Tvärtom så tyckte jag att GGn var mer komplett och påkostad. Ex. Blånerade visare, degrade tavla etc. Tar lite emot att lägga c.a 8ggr mer pengar på en Panna.Äsch jag tror du behöver en panna Nej skämt åsido, den är jäkla bra den dära!
I närbutiken hittade jag den här wirren som jag nog inte druckit på sisådär 30 år. SkålOchHaGoHelg!
R
I närbutiken hittade jag den här wirren som jag nog inte druckit på sisådär 30 år. SkålOchHaGoHelg!
Ha, ha...ja just det. Nu röker inte jag, men vad rökte Harry för märke? Camel, Gauloises, John Silver utan filter....?Riktigt Harry Sheinbränsle.