Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg riktigt trevlig ut den därBlev ett par djupdyk igår, så nu måste kroppen återhämta sig i 48h typ
Roar mig med bärsyoga sålänge, bättre än inget...
![]()
![]()
Den är supertrevlig tycker jag också, tack! Du frågade inte men heter MSG-B100DG-9AJF och kommer från damavdelningen (såklart!)Såg riktigt trevlig ut den där![]()
Haha nej frågade gjorde jag inte men är tacksam för att du hade överseende med det misstaget och svarade ändåDen är supertrevlig tycker jag också, tack! Du frågade inte men heter MSG-B100DG-9AJF och kommer från damavdelningen (såklart!)
37-38mm nånting, tunn o go. Antingen har asiatiska kvinnor armar som skogshuggare eller så är det jag som har tacky smak, spelar väl mindre roll iofs.
Kunde hursomhelst inte hitta en enda bild på www på klockan-kombination-hårig-mansarm så kände mig nödgad att ändra på det![]()
Vi få la starta upp en extremt machoHaha nej frågade gjorde jag inte men är tacksam för att du hade överseende med det misstaget och svarade ändå
Inser nu att jag kikat lite på liknande klockor i deras sortiment men nog inte sett just denna - är det metallänk på resin-boett?
För övrigt bryr jag mig inte så himmelens mycket om vad tillverkaren saluför klockan till för kön - är den frän och inom budget är jag öppen för att bära den. Är inte mer varsam med min machostatus än så![]()
Mobiltelefonhittare you say?Vi få la starta upp en extremt macho
mansklubb eller nåt dårå
Själva modulen är nån resinhistoria, men resten är metall. Skön länk som smalnar av gött vid låset.
F.ö fullpackad med funktioner liksom storebrorsorna, blåtand, solar mm.
Har redan hunnit använda "mobiltelefonhittaren" ganska/för ofta
![]()
![]()
Vad är det för modell?Sushin är serverad.
![]()
Det är en Rdunae nånting nånting.Vad är det för modell?
Javisst, en underskattad komplikation som faktiskt är användbar till skillnad från datum, GMT och annat tramsMobiltelefonhittare you say?
Såg verkligen precis lagom ut på länken, nätt men hård
Och givetvis ska det startas en machoklubb; har alltid drömt om att ha en plattform där jag kan basunera ut att jag har testiklar![]()
Den är rätt skön grön den där, gillart!Dagens tredje klocka på handleden.
![]()
Söker microtrådens hjälp. Har en bekant som vill ge en klocka i examenspresent till sin lillebror. Hon letar efter något klassiskt med en budget på ca 5000kr. Jag tänkte först att jag skulle ha hundratals förslag men det enda jag kan komma på som känns rätt är diverse modeller från TimeFactors Smiths Everest, TransGlobal eller Commando men han verkar inte ha butiken öppen för tillfället. Vad finns det mer om man inte vill beställa första bästa kinescopage?
Spontant tänker jag Tissot quartz. Heritage visiodate kanske?Söker microtrådens hjälp. Har en bekant som vill ge en klocka i examenspresent till sin lillebror. Hon letar efter något klassiskt med en budget på ca 5000kr. Jag tänkte först att jag skulle ha hundratals förslag men det enda jag kan komma på som känns rätt är diverse modeller från TimeFactors Smiths Everest, TransGlobal eller Commando men han verkar inte ha butiken öppen för tillfället. Vad finns det mer om man inte vill beställa första bästa kinescopage?
Den är trevlig. Haft den bra länge medDen är rätt skön grön den där, gillart!
Det är möjligt att mitt förslag faller under din kategori "första bästa kinescopage" men jag tycker Orient är riktigt fina. Med den budgeten kan ju grabben få både en dykare och en dressare. Sen är han ju snart inne i klockoholismen han med...Söker microtrådens hjälp. Har en bekant som vill ge en klocka i examenspresent till sin lillebror. Hon letar efter något klassiskt med en budget på ca 5000kr. Jag tänkte först att jag skulle ha hundratals förslag men det enda jag kan komma på som känns rätt är diverse modeller från TimeFactors Smiths Everest, TransGlobal eller Commando men han verkar inte ha butiken öppen för tillfället. Vad finns det mer om man inte vill beställa första bästa kinescopage?
Söker microtrådens hjälp. Har en bekant som vill ge en klocka i examenspresent till sin lillebror. Hon letar efter något klassiskt med en budget på ca 5000kr. Jag tänkte först att jag skulle ha hundratals förslag men det enda jag kan komma på som känns rätt är diverse modeller från TimeFactors Smiths Everest, TransGlobal eller Commando men han verkar inte ha butiken öppen för tillfället. Vad finns det mer om man inte vill beställa första bästa kinescopage?
Ja, vill man ha ett ur med klassiskt/tidlöst utseende så är Tissot Visodate och Orient Bambino två trevliga, pålitliga och synnerligen affordable val.Spontant tänker jag Tissot quartz. Heritage visiodate kanske?
![]()
Skulle precis säga Traska också men ser att i princip hela sortimentet är utsålt/coming soon.Något från Traska kanske?
Något över budget eventuellt
Edit, Nodus är bra grejer också!