Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
As requested. Ca 14mm - glasset er 2.5mm. Kassen ser stor ut, men IMO ikke annerledes enn en Luminor jeg hadde m automatisk urverk.Oh lala!
Profilbild på den, kan man få det? Har sneglat en del på den.
Jag kör Kanadensiskt
As requested. Ca 14mm - glasset er 2.5mm. Kassen ser stor ut, men IMO ikke annerledes enn en Luminor jeg hadde m automatisk urverk.
Tjänsteresa till Durham, England, börjar på bussen... säkert 5 år sen jag åkte senast
Buss!?
Inga sossefasoner i tråden tack!
Själv kör jag Seestern.
"För den kostnadsmedvetna kapitalisten"
Det är bara att vänta på nästa kärnkraftshaveri då.Lew & Huey Cerberus, pre nth, inte så vanlig i dag.
Buss!?
Inga sossefasoner i tråden tack!
Själv kör jag Seestern.
"För den kostnadsmedvetna kapitalisten"
Jäklar vilken tid det tagit. Jag såg fram emot den initialt, men det är något som inte riktigt lirar hos mig. Vet inte om det är boettformen eller de klena visarna kanske. Oavsett tycker jag det är kul att de går sin egna väg och är nyskapandeÄntligen leverans av röjdykarklockan tillverkad av svenska Malm, baserad på krav från personal på röjdykardivisionen.
Mycket bra! det ska rubankas i tid,
Riktigt cool den där! Vad ligger dom på?Äntligen leverans av röjdykarklockan tillverkad av svenska Malm, baserad på krav från personal på röjdykardivisionen.