• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Favorit i repris 😃
FD796514-720E-4D51-BD87-38627C7B1809.jpeg
Nu känner man igen dig! 😊☺️

Bor du kvar i den lilla byn på norra Island?
 

Men … det är ju ett skämt? Mycket att bli kränkt över …

Dom förstod det nog inte bara helt enkelt. Eller den. Det. Hen.

Gissar att det var för mycket ot.
Motivet var ju trevligt med dom var ju definitivt inte mikro och sannolikt inte särkilt affordable heller.
 
Så grymt jävla nöjd med denna klockan och extra nöjd med tanke på priset för den! Nu köpte jag visserligen denna beggad till ett bra pris men vill ändå påstå att även till ordinarie pris så är det mycket pang för pengen!
IMG_20230518_160243.jpg
IMG20230518160030.jpg
IMG20230518160035.jpg

Ska det gnällas på nått så är det claspen som gärna hade fått varit både tunnare och mindre överlag, men den innehåller en grym dykar förlängning. Annars är länken grym och leker med ljuset 👍
 
Jag lutar åt Yeman pga mer vintagelook (subjektivt). Jag vet inte hur jag ska värdera Sw200 vs Yemas inhouseverk. CW har sannolikt bättre mått för mig (38mm) och bättre armband.

CW har fått till det bra med loggan kl. 12 och datum kl. 6. Selitta känns som ett tryggare val, vet inget om Yemas inhouse. Men spontant tilltalas jag med av vintagelook och har väldigt svårt för keramisk bezel... 🤷🏼‍♂️
 
Tillbaka
Topp