Nu känner man igen dig!Favorit i repris
Bor du kvar i den lilla byn på norra Island?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu känner man igen dig!Favorit i repris
Vad snygg!!Alltid sneglat på denna i mina ögon lite underliga Seiko Recraft-modell, främst en grön/guldig, men kände att denna vart så affordable att jag inte kunde låta bli.
JomenvisstNu känner man igen dig!
Bor du kvar i den lilla byn på norra Island?
Jomenvisst
Och det är samma slitna bord/bänk jag alltid sitter vid när jag äter just detta
En bild till:
Det var denna som någon kränkt blekfet anmälde
Men … det är ju ett skämt? Mycket att bli kränkt över …
Dom förstod det nog inte bara helt enkelt. Eller den. Det. Hen.
Visste inte att Ranelid ställt upp på sån reklam!Lite sen..., men SkålOchHaGoEftermiddag!
Förlåt för OT, men älskar kyrkan du har där. Sån mäktig och imponerande byggnad!Jomenvisst
Och det är samma slitna bord/bänk jag alltid sitter vid när jag äter just detta
En bild till:
Hade ju även en bild på en affordable, mister lekmoderatorGissar att det var för mycket ot.
Motivet var ju trevligt med dom var ju definitivt inte mikro och sannolikt inte särkilt affordable heller.
Haha… bada boff (trumvirvel)Visste inte att Ranelid ställt upp på sån reklam!
Affordabel makro för topic. Gillar denna mycket!
Men vadå... kollar de ens den där jävla mikrotråden?Gissar att det var för mycket ot.
Motivet var ju trevligt med dom var ju definitivt inte mikro och sannolikt inte särkilt affordable heller.
Det är den, jag antar att det är Akureyrarkirkja du menar. Det är lite speciellt också att den har två torn.Förlåt för OT, men älskar kyrkan du har där. Sån mäktig och imponerande byggnad!
Jag lutar åt Yeman pga mer vintagelook (subjektivt). Jag vet inte hur jag ska värdera Sw200 vs Yemas inhouseverk. CW har sannolikt bättre mått för mig (38mm) och bättre armband.Dykarbattle, kommentar?
Vs
Yema: 1249EUR
CW: 1165EUR
Jag lutar åt Yeman pga mer vintagelook (subjektivt). Jag vet inte hur jag ska värdera Sw200 vs Yemas inhouseverk. CW har sannolikt bättre mått för mig (38mm) och bättre armband.
Dykarbattle, kommentar?
Vs
Tack. Du har erfarenhet av deras verk?Yema har grym servicenivå med resonable prisnivåer och ganska snabb sådan om man jämför med vissa andra märken (fy satan i gatan Tud*r).
Vet inget om CW dock, de kanske kan matcha?
Fantastiska bilder i vanlig ordning. Den här gången är det de på land som skiner mest. Otroligt bra!Roadtrip mot Telemark Norge, fast det får ta den tid det tar typ. Bara brassestol å jag kan man säga
Smögen första anhalt, lika vackert som vanligt
Dykarbattle, kommentar?
Vs