Åh..., en sådan dag (som lille Olle i Pistvakt sade varje kväll då han hade lagt sig). Men det är också gott att komma in och ta en stänkare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lustigt att du använder ordet ’stänkare’, sitter precis och ser på BeckÅh..., en sådan dag (som lille Olle i Pistvakt sade varje kväll då han hade lagt sig). Men det är också gott att komma in och ta en stänkare.
Grannen är underbar! Njut av honom ty vi får aldrig mer se honom.Lustigt att du använder ordet ’stänkare’, sitter precis och ser på Beck
Åh..., en sådan dag (som lille Olle i Pistvakt sade varje kväll då han hade lagt sig). Men det är också gott att komma in och ta en stänkare.
Så är det, vila i frid Ingvar HirdwallGrannen är underbar! Njut av honom ty vi får aldrig mer se honom.
Det är mitt intryck av biler också. Vita CW har dålig kontrast.Yema!
Jag hade en liknade CW, en C63 gmt, och det var svårt att se visarna mot tavlan ibland. Bättre kontrast på Yema
Någon som känner till någon rabattkod hos Watchgecko? Lite sugen på att beställa deras OctoPod system. Någon som är intresserad av ett gruppköp från WG?
Det är mitt intryck av biler också. Vita CW har dålig kontrast.
Watchgecko10 och welcome10 funkade förr iaf... men watchgecko har blivit dyrt
Ja frakten är väl helt bisarr?
Dessa kostade 28 förr inkl moms... nu är det gbp 62 (euro 69) + moms!? Helt sjukt
Premium Rubber Dive Watch Straps | Durable & Stylish | WatchGecko
Top-tier durable rubber dive watch straps for lasting style. Choose sizes, colors, and designs. Free worldwide shippingwww.watchgecko.com
Verkligen dyrt nuförtiden Testade koderna men de fungerar inte längre.Watchgecko10 och welcome10 funkade förr iaf... men watchgecko har blivit dyrt
För 1 st???117 euro!!!
Jag har deras första InHouse MBP1000 i min brons-Superman och det går fantastiskt bra. Det enda minuset är hackingfunktionen, för ibland är den sådär på min, som dock är från 2019. Service via deras 24/7 chat-funktion är förstklassig och den har jag bra erfarenhet av efter att ha ägt 8-10 superman, både nya och köpta beg på Blocket/Ebay.Tack. Du har erfarenhet av deras verk?
Jag kan nog vara sugen på ett gruppköp, men jag tror inte det finns någon gräns för fri frakt längre?Någon som känner till någon rabattkod hos Watchgecko? Lite sugen på att beställa deras OctoPod system. Någon som är intresserad av ett gruppköp från WG?
För 1 st???
Jag har deras första InHouse MBP1000 i min brons-Superman och det går fantastiskt bra. Det enda minuset är hackingfunktionen, för ibland är den sådär på min, som dock är från 2019. Service via deras 24/7 chat-funktion är förstklassig och den har jag bra erfarenhet av efter att ha ägt 8-10 superman, både nya och köpta beg på Blocket/Ebay.
Känns helt absurt. Kunde man inte köpa dessa för typ 300 kr från Royal Straps för bara några få år sedan?117 euro!!!
Du har rätt, kollade nu både watchgecko och zuludiver och frakten verkar gå på 25eur Blir dock ändå lite billigare om man delar på frakten. Frågan är dock om det är värt det med priserna som de är nu :/Jag kan nog vara sugen på ett gruppköp, men jag tror inte det finns någon gräns för fri frakt längre?
Säljer @Royal Straps fortfarande Watchgecko/Zuludiver?Känns helt absurt. Kunde man inte köpa dessa för typ 300 kr från Royal Straps för bara några få år sedan?
Designen på Yeman tilltalar mig mer men jag har aldrig ägt någon. I samma prisklass finns även:Dykarbattle, kommentar?
Vs
Yema: 1249EUR
CW: 1165EUR
Ja, bandmästaren levererar verkligen. Hela det ekipaget - tavla, visare och band - är ljuvligt att skåda.Kvällens. Galet nöjd med bandet @SpaceAce!
Kvällens. Galet nöjd med bandet @SpaceAce!