• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Åh..., en sådan dag (som lille Olle i Pistvakt sade varje kväll då han hade lagt sig). Men det är också gott att komma in och ta en stänkare.
20230518_193200~2.jpg
 
Undertecknad döds-diggar Apple när det gäller datorer och telefonapparajter. Men ’smartklocka’ nej nej nej… och åter NEEEEJ !!!

Har just nu paradoxalt nog celebert besök av min älskade dotters äppelpäppel mojäng.
E0504B63-58E6-4788-ABF6-2F1BEC8FA027.jpeg


(Jag har inget med saken att göra att hon äger den, hon har pröjsat ’eländet’ med egenintjänade stålar)

Hittils har jag inga problem med att stå emot frestelsen från den mörka delen av fruktavdelningen 😃
 
Senast ändrad:
Tack. Du har erfarenhet av deras verk?
Jag har deras första InHouse MBP1000 i min brons-Superman och det går fantastiskt bra. Det enda minuset är hackingfunktionen, för ibland är den sådär på min, som dock är från 2019. Service via deras 24/7 chat-funktion är förstklassig och den har jag bra erfarenhet av efter att ha ägt 8-10 superman, både nya och köpta beg på Blocket/Ebay.
 
Jag har deras första InHouse MBP1000 i min brons-Superman och det går fantastiskt bra. Det enda minuset är hackingfunktionen, för ibland är den sådär på min, som dock är från 2019. Service via deras 24/7 chat-funktion är förstklassig och den har jag bra erfarenhet av efter att ha ägt 8-10 superman, både nya och köpta beg på Blocket/Ebay.

Jag har också ett inhouse i min wristmaster, vet ej vilket, och det går fantastiskt bra... mindre än +1 spd
 
Tillbaka
Topp