117 euro!!!
Köp originalet från Bonetto, kostar typ 350kr. Watchgecko har fått hybris deluxe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
117 euro!!!
Men hur handlar man därifrån? Trodde att det typ bara är företag som får handla därKöp originalet från Bonetto, kostar typ 350kr. Watchgecko har fått hybris deluxe
Men hur handlar man därifrån? Trodde att det typ bara är företag som får handla där
Ja, bandmästaren levererar verkligen. Hela det ekipaget - tavla, visare och band - är ljuvligt att skåda.
Där gjorde ni min kväll!Passar verkligen löjligt bra det bandet på den klockan. Måste även ärligt säga att det där är ett av de absolut mest lyckade Amphibiabyggen jag sett.
Jag har faktiskt inte heller kollat på länge så jag har ingen aning Jag tänkte mer på handel direkt ifrån Bonetto. Tycker det är lite synd att man inte kan handla direkt därifrån för det finns ju en jäkla massa kul i många färgerHmm se där, var längesen jag kollade men för mig jag sett handlare i eu ha dem men hittar inte nu. Så kanske har helt fel, sorry
Ja, jag tror tyvärr KlockTotte har rätt där. Ingen direktförsäljning från dem. Undrar om det bara var 295-modellen som gjorde det där brutala prishoppet eller var det genomgående för Bonetto?Hmm se där, var längesen jag kollade men för mig jag sett handlare i eu ha dem men hittar inte nu. Så kanske har helt fel, sorry
Det gäller alla Bonetto på watchgecko tyvärrJa, jag tror tyvärr KlockTotte har rätt där. Ingen direktförsäljning från dem. Undrar om det bara var 295-modellen som gjorde det där brutala prishoppet eller var det genomgående för Bonetto?
OK.Det gäller alla Bonetto på watchgecko tyvärr
Just 295an verkar ha gått åt, men i övrigt kan det ju definitivt löna sig att räkna/jämföra mot Watchgecko.Går ju att köpa vissa modeller från nedanstående, men då tillkommer ju VAT m.m.
Bonetto Cinturini Watch Straps — Holben's
Made in Italy from premium vulcanized NBR rubber, a Bonetto Cinturini strap provides years of waterproof, nontoxic, hypoallergenic wear, holding up against dust, salt water and UVA rays.holbensfinewatchbands.com
Går ju att köpa vissa modeller från nedanstående, men då tillkommer ju VAT m.m.
Bonetto Cinturini Watch Straps — Holben's
Made in Italy from premium vulcanized NBR rubber, a Bonetto Cinturini strap provides years of waterproof, nontoxic, hypoallergenic wear, holding up against dust, salt water and UVA rays.holbensfinewatchbands.com
Finns även hos Gnomon.Just 295an verkar ha gått åt, men i övrigt kan det ju definitivt löna sig att räkna/jämföra mot Watchgecko.
Kollade priserna i allmänhet och det är inte värt det längre. Får ett handgjort band för de pengarna…Du har rätt, kollade nu både watchgecko och zuludiver och frakten verkar gå på 25eur Blir dock ändå lite billigare om man delar på frakten. Frågan är dock om det är värt det med priserna som de är nu :/
Känns helt absurt. Kunde man inte köpa dessa för typ 300 kr från Royal Straps för bara några få år sedan?
Kompletterar med denna.SUB 300T Clive Cussler
The SUB 300T Clive Cussler watch is a unique timepiece that embodies the adventurous spirit of Clive Cussler's novels. It has a handmade dial that resembles a vintage compass and an aged steel appearance. The watch is engraved with its own unique number on the bezel and commemorates the author's...eu.doxawatches.com
Vet inte riktigt vad man ska tycka ?Kompletterar med denna.
Alltså jag måste ändå säga att jag gillar den. Jag är inget fan av aged steel-looken i vanliga fall men det hade samtidigt sett konstigt ut med den tavlan tillsammans med en boett som ser helt ny ut. När man tittar på riktiga bilder så tycker jag att tavlan ser riktigt bra ut. Det enda tråkiga är priset, jag vill inte betala 8K extra jämfört med en vanlig 300T, det är alldeles för mycket.Vet inte riktigt vad man ska tycka ?
Och jag kan inget om personen men verkar ju ändå vara en fin tanke bakom.Alltså jag måste ändå säga att jag gillar den. Jag är inget fan av aged steel-looken i vanliga fall men det hade samtidigt sett konstigt ut med den tavlan tillsammans med en boett som ser helt ny ut. När man tittar på riktiga bilder så tycker jag att tavlan ser riktigt bra ut. Det enda tråkiga är priset, jag vill inte betala 8K extra jämfört med en vanlig 300T, det är alldeles för mycket.
Här är en annan video med macrobilder, riktigt tjusigt.
Clive Cussler skrev böcker om den fiktiva hjälten Dirk Pitt. Tror att några har varit förlaga till filmer, bl.a. Sahara med Matthew McConaughey i rollen som Dirk Pitt. Cussler dog för ett par år sedan.Och jag kan inget om personen men verkar ju ändå vara en fin tanke bakom.
Citizen har ju många andra trevliga dykare förutom Aqualand och som dessutom är Eco-Drive så att du i princip aldrig behöver byta batteri. De kan man köpa i nästan alla Ur&Penn-butiker så bor din vän nära civilisationen så kan man plocka upp en på dagen. Lånad bild:QUARTZ?
Jag fick just en fråga av en bekant om trevliga kvartsdykare. De jag kom på i stunden var Momentum, Scurfa och Aqualand. Sedan blev det svart. Har ni några bra tips? Klockan ska helst gå att beställa direkt, genast och omgånde om jag har förstått det rätt. (Den här frågan har säkert ställts förut)
Tissot Seastar finns i såväl mekanisk som i kvartsversion, i olika storlekar från 36 mm till 44 mm. Vissa ÅF har på lager, andra är beställningvaror.QUARTZ?
Jag fick just en fråga av en bekant om trevliga kvartsdykare. De jag kom på i stunden var Momentum, Scurfa och Aqualand. Sedan blev det svart. Har ni några bra tips? Klockan ska helst gå att beställa direkt, genast och omgånde om jag har förstått det rätt. (Den här frågan har säkert ställts förut)
Certina har ju sin DS Actiondykare med kvartsverk.QUARTZ?
Ja, det är ett synnerligen beprövat, förnuftigt och prisvärt alternativ.Citizen har ju många andra trevliga dykare förutom Aqualand och som dessutom är Eco-Drive så att du i princip aldrig behöver byta batteri. De kan man köpa i nästan alla Ur&Penn-butiker så bor din vän nära civilisationen så kan man plocka upp en på dagen. Lånad bild:
QUARTZ?
Ska kolla om intresse finns. Pm.