Måste man göra annons efter HA? Eller får man behålla klockan? Frågor som jag sitter här och funderar över.Heads up
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste man göra annons efter HA? Eller får man behålla klockan? Frågor som jag sitter här och funderar över.Heads up
Jepp, det är watchwear. Jag gillar deras tropic sport men ser till att byta till fasta bandstift efter att en klocka åkte i golvet förra sommaren. Det var iofs bandet som sprack då men det känns ändå bättre med fasta stift.Jäkla bra sommarduo! Är det där bandet på Aquastar från Watchwear? Ser ut att vara en härlig gul nyans.
Fina dem där. Det är något speciellt med sterila tavlor som tilltalar en.Ja, det är onekligen mycket pang för pengen då det gäller Tandorio. Jag har två med NH35A: Hemlige Arne och Hemlige Helge.
@Feskarn kan inte du vara svensk åf av Bonetto?
Trevligt Canvas! Har vi pratat om det förut?Dagens kompanjon
Draken Kruger
Det har vi säkertTrevligt Canvas! Har vi pratat om det förut?
Dubbla tråden var ju umphf!Det har vi säkert
Det är ett sånt här:
RIOS1931 Genuine Canvas Watch Band "Ohio", 20-24 mm, 6 colors, new!
This RIOS1931 canvas strap is not only made for sailors and painters. You will just love the combination of canvas and leather. Additionally wearing…waccex.de
Jättefina klockor. Mycket prisvärda.Bra grejjer. Har haft 5st. Men lite svårflippade..