• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Spinnaker idag.
Är faktiskt en rätt så trevlig (i detta fall) budget-mikro

PXL_20230519_100644422.jpg
Ja, den är riktigt trevlig faktiskt! Lite oväntat. Jag petade på ett bättre läder på min.. 🤩
52D07641-7F49-4486-9EEF-E9388544191D.jpeg
 
Ja tyvärr samma modell och färg. 😆
Kanske går ändå? 😂
CCCF0F0D-19D4-43B9-B0DE-B1DE285B7C22.png
Jag har full förståelse för deras hållning. Att bedriva konsumentförsäljning är en logistisk utmaning för ett företag som normalt jobbar med "industriell försäljning"/B2B och kräver troligen att man har en separat organisation som bl.a. innebär lagerhållning som då kanske inte blir lönsam.

Edit. Man kunde dock önska att de hade lagt lite krut på att hitta ett par riktigt bra ÅF/agenter inom EU, men frågan är vad de har lämnat för utfästelser till WatchGecko gällande Europa i stort.
 
Senast ändrad:
Någon som testat på Chistoper Ward The Twelve vardagligt? och kan ge en liten review på hur den håller upp mot ex. Tissot PRX Powermatic 80, då den är typ dubbelt så dyr :) var väldigt inne för PRXen först men CW fångar verkligen ögat
 
Tillbaka
Topp