Förjävligt att klockkontot har frusit...- Fräckaste klockan i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förjävligt att klockkontot har frusit...- Fräckaste klockan i tråden
Riktigt somrig och fin. Har aldrig haft en klocka med vit tavla tror jag. Kanske dags snart.Sjukt nöjd med den här!
Kul att se en Sangin här, gillart!Sangin Instruments Overlord
Någon här i microtråden som sitter på en sån här? Frågar innan jag klickar hem från kina. Tror det skulle kunna lösa mina problem att få till längden på länken till min octopus kraken.
Har du en länk till var man kan köpa den där?
316L Stahl Silber 16mm Stecker Ersatz Links Ende Teile Für Uhr Band - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Ja, att den är i stål kan jag leva med men blev osäker när jag börjar titta närmre på min länk. Ska fråga om några mått på den biten och se om jag får svar. Annars får det bli någon custom-lösning med nya hål eller annan anslutningsbit mot spännet.tack!
så länge den matchar din länk så... den där är ju i stål och din länk är väl i titan?
Men det är ju många mått som ska passa....
Det går inte att borra ett hål till i spännet istället?
Måste ni hålla på sådär?Det är ju för böfvelen bronsdag.
Cool!
Känns som en solid sommarbeater.
Klockporr ju!Kanske inte helt ändamålsenlig men det var den som råkade sitta på handleden idag.
...klurar på om man inte ska skaffa gulltänder oxå för fulländad look