Vad skönt det är att det är sommar
Läckert band. Vilket är det? Isofrane?Vad skönt det är att det är sommar ibland.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad skönt det är att det är sommar
Läckert band. Vilket är det? Isofrane?Vad skönt det är att det är sommar ibland.
Tänk dig gulltänder på det då?Klockporr ju!
Hela tråden säger köpTänk dig gulltänder på det då?
Måste fixa...
Vill haaa!
Åhå, den var phet!Och så var det den där delen med att hitta rätt band till blå tavla. Vitt, khaki och länk bäst hittills. Grön funkar väl ok i alla fall.
Tack kompiz!Åhå, den var phet!
Hade nog satsat på ljusare kulörer om jag vore du. Vit, beige osv som du sa
Tråkigt att inte den där rykt.Inga skoj byten? Dött på k/s.
Nja. Isofranish. Budgetvariant från CNS. Jag har dock inga invändningar vare sig mot känsla, kvalitet eller pris.Läckert band. Vilket är det? Isofrane?
Med all respekt för kineserna, så långt tror jag inte de tänkt.Cool!
Hur uttalas det där varumärket egentligen
Håller med, kollat mot den där flera ggr men jag är i någon form av ”vet inte vart jag vill med min samling” om det ska säljas/byta bort större delen eller behållas och va nöjdTråkigt att inte den där rykt.
Tycker den är så överjäkla cool
Vad tusan är detta för Casio?Kanske inte helt ändamålsenlig men det var den som råkade sitta på handleden idag.
...klurar på om man inte ska skaffa gulltänder oxå för fulländad look
Nöjer man sig med Meca-Quartz så har de trevliga alternativ för 369$.
Nog första gången jag kan påminna mig om en bilmärke-klocka som faktiskt lockar till köp, och jag vet knappt ett skit om Alpine. Okej priset är lite saftigt men jävligt lyckad design iaf.
Introducing: Yema & Alpine Line Up For The 24H Of Le Mans With The Rallygraf A470
French independent watchmaker Yema joins the Alpine Endurance Team for Le Mans and presents a collaborative collection of watches.monochrome-watches.com
Köplats?Kul att se en Sangin här, gillart!
Köplats?
sorry, ett uttryck i tråden. Om du får för dig att sälja så tar jag gärna en kölappKöplats?
Nytt in. En rejäl och rejält trevlig pjäs!
Denna kom ifrån @Björn Boett. Kan det vara samma? Riktigt mäktig, fina detaljer och mycket som händer, men ändå väldigt monochrome.. gillar’t!Määäktig! Det där var faktiskt min första automatiska klocka. Som jag längtade när den var i produktion. Den fick vandra vidare 2019 då jag slutat använda den av någon anledning. Tänk om det är samma klocka, kan inte vara hur många som helst som landade i Sverige
FylledatumNytt in. En rejäl och rejält trevlig pjäs!