• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vad skönt det är att det är sommar

Vad skönt det är att det är sommar ibland.
20230607_180517.jpg
Läckert band. Vilket är det? Isofrane?
 
Senast ändrad:
Yema-x-Alpine-Rallygraf-A470-Limited-Edition-Chronograph-2.jpg

Nog första gången jag kan påminna mig om en bilmärke-klocka som faktiskt lockar till köp, och jag vet knappt ett skit om Alpine. Okej priset är lite saftigt men jävligt lyckad design iaf.
 
Yema-x-Alpine-Rallygraf-A470-Limited-Edition-Chronograph-2.jpg

Nog första gången jag kan påminna mig om en bilmärke-klocka som faktiskt lockar till köp, och jag vet knappt ett skit om Alpine. Okej priset är lite saftigt men jävligt lyckad design iaf.
Nöjer man sig med Meca-Quartz så har de trevliga alternativ för 369$.
Eller en budgetAlpine för 399$
 

Bilagor

  • Screenshot_20230607_222336_Chrome~2.jpg
    Screenshot_20230607_222336_Chrome~2.jpg
    217.3 KB · Visningar: 6
Määäktig! Det där var faktiskt min första automatiska klocka. Som jag längtade när den var i produktion. Den fick vandra vidare 2019 då jag slutat använda den av någon anledning. Tänk om det är samma klocka, kan inte vara hur många som helst som landade i Sverige 😍
Denna kom ifrån @Björn Boett. Kan det vara samma? Riktigt mäktig, fina detaljer och mycket som händer, men ändå väldigt monochrome.. gillar’t! 🥰
 
Tillbaka
Topp