• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bebisdreggelproof 💧✅
E2A01BBF-C839-4D30-ADD1-80A1BA2E4E0A.jpeg
A5335944-0C4F-45AA-A128-CA59C05E0C33.jpeg
 
Fick en Seestern i veckan. Den ser bra ut på bild men det är något som skaver. Jag tror inte att den blir kvar så länge trots att det är orimligt mycket klocka för pengarna. Det som talar emot en försäljning är väl att det knappt är värt att sälja den för att den är så billig.
IMG_8396.jpg
IMG_8400.jpg
IMG_8406.jpg
 
Fick en Seestern i veckan. Den ser bra ut på bild men det är något som skaver. Jag tror inte att den blir kvar så länge trots att det är orimligt mycket klocka för pengarna. Det som talar emot en försäljning är väl att det knappt är värt att sälja den för att den är så billig.
IMG_8396.jpg
IMG_8400.jpg
IMG_8406.jpg
Ja, mycket för pengarna är det. För mig är det tavlorna som inte lirar med vintagekänslan. Är lite metallic-look som jag inte gillar. Beställde Doxa-redial tavlor till mina. Kostade nästan lika mycket som klockorna men det blev en helt annan grej. Har inte postat dem här för jag är osäker på om det klassas som rumsrent. Blir ju lite franken-watch av det hela men för mitt eget höga nöjes skull känns det ok. 😊
 
Ja, mycket för pengarna är det. För mig är det tavlorna som inte lirar med vintagekänslan. Är lite metallic-look som jag inte gillar. Beställde Doxa-redial tavlor till mina. Kostade nästan lika mycket som klockorna men det blev en helt annan grej. Har inte postat dem här för jag är osäker på om det klassas som rumsrent. Blir ju lite franken-watch av det hela men för mitt eget höga nöjes skull känns det ok. 😊
Det är precis vad som stör mig också. Jag skulle gärna se bilderna. Går det ens att skicka bilder i pm? 😊
 
Tillbaka
Topp