Jag veeet! Min första.. men det funkar. Liiitet och färgsynkat, så jag låtsas inte om det..Fylledatum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag veeet! Min första.. men det funkar. Liiitet och färgsynkat, så jag låtsas inte om det..Fylledatum
Jag veeet! Min första.. men det funkar. Liiitet och färgsynkat, så jag låtsas inte om det..
Giiiilt!!Började dagen med Techne men alla vet ju att eftermiddagen på jobbet går snabbare med ny klocka. Så hämta ut SM på lunchen
Giiiilt!!
Denna kom ifrån @Björn Boett. Kan det vara samma? Riktigt mäktig, fina detaljer och mycket som händer, men ändå väldigt monochrome.. gillar’t!
Riktigt fin är den, blir den inte såld snart kanske den får stanna undrar om det finns något schysst nato som passar?Min bästa klocka på idag (ja... den går visst 12 h fel...)
Köp den @Rooster91 har till salu. Ni kommer inte ångra er!
https://klocksnack.se/threads/yema-wristmaster.176997/
Mycket bra!
Här på ks i en liten intern diskussion från som sagt, nämnde @Björn Boett .Tror inte det var en björn jag sålde den till, men å andra sidan kan det hända mycket på några år!
Ja den är riktigt härlig. Vart knep du den?
Ah, såklart. Det är jag som är lite bakom flötet!Här på ks i en liten intern diskussion från som sagt, nämnde @Björn Boett .
Ja, mycket för pengarna är det. För mig är det tavlorna som inte lirar med vintagekänslan. Är lite metallic-look som jag inte gillar. Beställde Doxa-redial tavlor till mina. Kostade nästan lika mycket som klockorna men det blev en helt annan grej. Har inte postat dem här för jag är osäker på om det klassas som rumsrent. Blir ju lite franken-watch av det hela men för mitt eget höga nöjes skull känns det ok.Fick en Seestern i veckan. Den ser bra ut på bild men det är något som skaver. Jag tror inte att den blir kvar så länge trots att det är orimligt mycket klocka för pengarna. Det som talar emot en försäljning är väl att det knappt är värt att sälja den för att den är så billig.
Det är precis vad som stör mig också. Jag skulle gärna se bilderna. Går det ens att skicka bilder i pm?Ja, mycket för pengarna är det. För mig är det tavlorna som inte lirar med vintagekänslan. Är lite metallic-look som jag inte gillar. Beställde Doxa-redial tavlor till mina. Kostade nästan lika mycket som klockorna men det blev en helt annan grej. Har inte postat dem här för jag är osäker på om det klassas som rumsrent. Blir ju lite franken-watch av det hela men för mitt eget höga nöjes skull känns det ok.
Ey snacka inte om fight clubHär på ks i en liten intern diskussion från som sagt, nämnde @Björn Boett .
Det är precis vad som stör mig också. Jag skulle gärna se bilderna. Går det ens att skicka bilder i pm?