Petrik
Silver
Vet ejFinns det gummiband till dessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet ejFinns det gummiband till dessa?
Fanns inte när jag hade min Wempe IW36 förra året.Finns det gummiband till dessa?
Enkelt, snyggt och framförallt färgkoordinerade datumskivor (även om jag föredrar "no date").Såg att wempe har lite färgglada klockor
Lite fler bilder på nykomlingen. Fortfarande löjligt nöjd med den.
Tack! Det är ett vintage Tropic 2000. Retro-rätt!Coolt gummi!
Tack! Det är ett vintage Tropic 2000. Retro-rätt!
Vad tycker du Sea Quartzen?Trevlig fredag trådvänner!
(Datumet är ur led men huvudsak det är fredag)
Underbart krispiga bilder och ett band som får det att vattnas i munnen.Lite fler bilder på nykomlingen. Fortfarande löjligt nöjd med den.
Jag tycker den är charmig och lite kul. Glad att den är i princip identiskt med originalet. Bezeln är lite väl trög och kärv i vridningen men är väl det man kan anmärka på rent kvalitetsmässigt.Vad tycker du Sea Quartzen?
Riktigt läcker. Vad är det för band?Lite fler bilder på nykomlingen. Fortfarande löjligt nöjd med den.
Riktigt läcker. Vad är det för band?
Trevlig fredag trådvänner!
(Datumet är ur led men huvudsak det är fredag)
Tack! Då är vi två som har samma smak åtminstoneMed risk för att framstå som din största fanboy så får jag åter konstatera att du har superb smak i klockor
Haha, tack! Yes sir, 19mm.Underbart krispiga bilder och ett band som får det att vattnas i munnen.
Är det 19mm dessutom?
HaGoHelg!
Och dagens dubbla färgmatchningspris gååår tiiiiiiil ...... @Smooth Operator . Jag ger mig själv tröstpriset för good effort.Man får en liten "gågg" (som Mundebo hade sagt). Bytt ur till ett mer färganpassat till groggen.
De nya armbanden från Triwa fick inte plats på klockarmen.