Det där var ju en ljuvlig kombination, inkl. skosnören.Och dagens dubbla färgmatchningspris gååår tiiiiiiil ...... @Smooth Operator . Jag ger mig själv tröstpriset för good effort.
Är det en vintage Tissot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där var ju en ljuvlig kombination, inkl. skosnören.Och dagens dubbla färgmatchningspris gååår tiiiiiiil ...... @Smooth Operator . Jag ger mig själv tröstpriset för good effort.
Japp pappas gamla manuella Tissot Navigator från tidigt 70 som jag la beslag på för 25 år sedan och använder ett par gånger per år. Inte mikro så topic i det inlägg var färgmatchningen .Det där var ju en ljuvlig kombination, inkl. skosnören.
Är det en vintage Tissot?
Men Tissot, oavsett vintage eller nytt, måste ju gå under affordable. Jag var ett stort Tissotfan på 60-, & 70-talen med ett antal PR516 i min ägo. Senaste Tissoten var en kronograf, edition Sydney OS 2000 och den finns kvar här någonstans.Japp pappas gamla manuella Tissot Navigator från tidigt 70 som jag la beslag på för 25 år sedan och använder ett par gånger per år. Inte mikro så topic i det inlägg var färgmatchningen .
Tack, det är nog den jag är mest rädd om då den har ett affektionsvärde. En annan favvo är denna PR516 Tror det James Bond hade en sådan eller snarlik i Live and Let Die från 1973.Men Tissot, oavsett vintage eller nytt, måste ju gå under affordable. Jag var ett stort Tissotfan på 60-, & 70-talen med ett antal PR516 i min ägo. Senaste Tissoten var en kronograf, edition Sydney OS 2000 och den finns kvar här någonstans.
Men proveniensen hos din vackra Tissot är oslagbar. Alltid något speciellt med fäders ur. Var rädd om det!
Ja den är ruggigt lik, kul att se!Tack! Då är vi två som har samma smak åtminstone
Haha ingen fara mest jag som var lite trögsorry, ett uttryck i tråden. Om du får för dig att sälja så tar jag gärna en kölapp
Man får gratulera! Vad ska du göra nu efter studenten då?Champagnefrukost imundigas i det gröna och en fantastisk dag i studentens tecken.
Såg att wempe har lite färgglada klockor
Jaha, nej jag bara iakttog dom unga påväg till jobbet. Många år sedan jag klev upp på flaketMan får gratulera! Vad ska du göra nu efter studenten då?
Nice att vara först!En än så länge öde strand.
Blev inspirerad av det vita gummit, riktigt sommarkänslaSM på vitt gummi, helt ok ändå…