Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borstat gilasApropå GG. Detta släpp kan bli riktigt bra. Äntligen en borstad Peacemaker
![]()
Nämen! En Citizen-dykare som jag skulle kunna använda! Jag gillar deras estetik men de flesta är så enorma så det är liksom ingen idé. Så tack för tips, måste kolla inTriggervarning för folk som är rädd för att köpa något som kan ses som damklocka antar jag...
För alla andra:
Håller på att packa för lite apparatdykning och snorkling nu när blåsten lägger sig på västkusten. Fick den nya 37mm Citizen idag så den ska med för testning. Extrapris på Ur & Penn för övrigt. Sitter asnajs på min 16,5-handled, så nu får G-shocken stanna hemma.
![]()
![]()
Lite läsning om du gillar små klockor
![]()
Introducing: Citizen Surprises Us With A Brand New 37mm Promaster Diver Collection
The classic, rugged, and modern diver gets sized down for the rest of us.www.hodinkee.com
Intressant men jag undrar om inte jag gillar de blankpolerade bättre. Vad är Titanium Plated månntroApropå GG. Detta släpp kan bli riktigt bra. Äntligen en borstad Peacemaker
![]()
Du.....behöver.....en.....bronsareSkönt. De där bronsarna som flashas av och till i tråden (i synnerhet den där hammerheaden) har en negativ inverkan på min förnöjsamhet. Jag vill helt enkelt ha!
Om man skulle tipsa admin om att strypa exponering av dylika med sisådär 50%.
Typ köpstopp... i princip....
Förvisso varken mikro eller särskilt affordable, men det är ju i den här tråden jag känner mig hemma. Mars-klocka i väntan på gula faran.![]()
Förvisso varken mikro eller särskilt affordable, men det är ju i den här tråden jag känner mig hemma. Mars-klocka i väntan på gula faran.![]()
Aaaggghhhhrrr...Du.....behöver.....en.....bronsare
![]()
Testar vitt. Ingen aning om varför för jag gillar det inte. Jaja, nu vet jag mer om det jag redan visste. Gult då? Nja, inte på den här. Tillbaks till orange.![]()
![]()
![]()
Just på den säger jag helt klart orange, även om jag själv har vitt gummi på flera klockor.Testar vitt. Ingen aning om varför för jag gillar det inte. Jaja, nu vet jag mer om det jag redan visste. Gult då? Nja, inte på den här. Tillbaks till orange.![]()
![]()
![]()
Varför inte blått?Testar vitt. Ingen aning om varför för jag gillar det inte. Jaja, nu vet jag mer om det jag redan visste. Gult då? Nja, inte på den här. Tillbaks till orange.![]()
![]()
![]()
Blått funkar men jag har inget som jag tycker passar. Har bara ljusblått och marinblått. Hur är Squales blå band? Är det någon som vet?Varför inte blått?
![]()
Har länge varit sugen på att testa Citizen Eco-Drive, men vet ej om det skall bli ännu ett ur i "dykarstil" med gul tavla eller ytterligare en kronograf. Citizens ur har ju ofta lågt pris, hög tillförlitlighet samt lång livslängd och de här är ju så affordable att man kan köpa båda för ca 3K (med 10% välkomstrabatt) hos uroskur..., förlåt, skall vara uropenn.
![]()