Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
No biggie..., får använda ett annat ur då jag kokar ägg.Den gula är trevlig, bezeln går ej rotera men å andra sidan alltid centrerad
Den Pamphibian är riktigt trevlig! Är det den Hepanter hade? HaGoSöndag!Godmorgon medmänniskor.
Wow! Skulle vilja se hur det ser ut med det senapsgula tropic på Squalen 1521Hmm, tror att jag börjar dagen med något från den gulorangea avdelningen.
Det är gulare än vad den första bilden visar.Wow! Skulle vilja se hur det ser ut med det senapsgula tropic på Squalen 1521
Tycker att det där blev en riktig hitDet är gulare än vad den första bilden visar.
Hoppas den kommer med länk ochså.Ooh C60 Trident Pro i brons
Fräsigt! Har potential.Ooh C60 Trident Pro i brons
Edit: Någon som känner till ifall C60 funkar på formpassat gummi?
Blev sjukt taggad när jag läste det på instagram. Betydligt mindre taggad när jag såg bilden. Gillar verkligen inte det röda. Förstår varför han ändrar från limited edition men han kunde väl nöjt sig med den stora kronografvisaren i rött. Alldeles för asymmetriskt för mig när den lilla också är röd.62an är tillbaka. Minns när den sålde slut och ebay kryllade av dom för runt 10k.
Härligt! Du har ju åtminstone skärgård.Pamphibian och jag är ute och äventyrar lite.
Blir frånåkta. 24 fot räcker inte mot 41 fot.
Glad ändå.
Det blev en förbeställning för min del. Har sett framemot en i borstad stål så denna blir perfekt. Undrar också vad det är för beläggning. Kan tänka mig att det är ngt som gör den lite mörkare. See nästan ut som ”gunmetal” i färgen. Jag hade dock helst föredragit helt enkelt vanligt stål.Intressant men jag undrar om inte jag gillar de blankpolerade bättre. Vad är Titanium Plated månntro
Edit: Såg lite fler bilder och måste nog säga att det ser riktigt lovande ut
Havsbad gör susen för patinan har jag hört