• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Testar vitt igen. 😀
IMG_0174.jpeg
IMG_0175.jpeg
 
62an är tillbaka. Minns när den sålde slut och ebay kryllade av dom för runt 10k.

992B4E5A-AE34-4905-B9A2-1A36D4E68B14.jpeg
Blev sjukt taggad när jag läste det på instagram. Betydligt mindre taggad när jag såg bilden. Gillar verkligen inte det röda. Förstår varför han ändrar från limited edition men han kunde väl nöjt sig med den stora kronografvisaren i rött. Alldeles för asymmetriskt för mig när den lilla också är röd.

Den första generationen är verkligen sjukt snygg tycker jag. Denna smäller inte alls lika högt för mig.
 
Intressant men jag undrar om inte jag gillar de blankpolerade bättre. Vad är Titanium Plated månntro 🤔

Edit: Såg lite fler bilder och måste nog säga att det ser riktigt lovande ut 😅

FB_IMG_1688807259239.jpg
FB_IMG_1688807263775.jpg
FB_IMG_1688807267724.jpg




Havsbad gör susen för patinan har jag hört😎

IMG_20230708_115408.jpg
Det blev en förbeställning för min del. Har sett framemot en i borstad stål så denna blir perfekt. Undrar också vad det är för beläggning. Kan tänka mig att det är ngt som gör den lite mörkare. See nästan ut som ”gunmetal” i färgen. Jag hade dock helst föredragit helt enkelt vanligt stål.
 
Tillbaka
Topp