Grattis på födelsedagen och välkommen till vuxenvärlden.Sista dagen med en 3:a i början på åldern. Det smälter vi med en långpromenad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis på födelsedagen och välkommen till vuxenvärlden.Sista dagen med en 3:a i början på åldern. Det smälter vi med en långpromenad.
Jamen stort grattis idag då!
Tack ska ni ha! Börjar dagen med scones-frukost med familjen. Aquastaren får hänga på hela dagen.Grattis på födelsedagen och välkommen till vuxenvärlden.
Grattis på födelsedagen!Tack ska ni ha! Börjar dagen med scones-frukost med familjen. Aquastaren får hänga på hela dagen.
Stort grattis på födelsedagen!Tack ska ni ha! Börjar dagen med scones-frukost med familjen. Aquastaren får hänga på hela dagen.
Tack för svar. Hur var tyngden?
Jag väljer mellan en Sjöö Sandström sky diver och en Viggen nämligen. Har du någon erfarenhet och kan göra jämförelsen de klockorna emellan?
Har aldrig haft en sån här, så det var kanske på tiden
Sprillans ny var väl inte helt nödvändigt men så fick det bli denna gång
Jo, hört många som säger samma sak så det stämmer säkertPå tiden
Jag har nog haft ett tiotal, tycker de äldre är lite bättre pga tunnare men ändå typ 3k ny för en äkta dykklassiker är ett fynd
Jo, hört många som säger samma sak så det stämmer säkert
Är egentligen mest nyfiken på dykfunktionerna, tryggt med nytt på så vis imo.
Förresten, bandet var ju inte alls så dåligt som många hävdar...är det utbytt på nyare modeller eller är det bara jag?
Gillar snortajt jagGillar bandet med, sålänge man hamnar rätt så det inte är för tajt är det helt ok. Fast den nya varianten på ex jp2007 är dock mkt skönare ändå
Kul!Paket!
Spännande.
Spinnaker? Jag har väl inte beställt nåt nytt segel. Vad kan det vara...
Kan det månne vara klock-fen som har varit framme.
Aahh.. underbart!
Tack! Härligt, mycket bra matchning och det låter som att du kommer att få en riktigt bra dag.Grattis @MaBr!
Den här är för dig. Ska köra bil och paddla kajak i afton men efter det blir det så klart att dricka en fruktig ipa och lyssna på nåt träd eller så.
Tack! Härligt, mycket bra matchning och det låter som att du kommer att få en riktigt bra dag.
Kör också IPA och kollar in mina presenter från stamcellerna och systern. Jepp, jag fyller 40... Man blir aldrig för gammal för Harry Potter, öl och Lego!