Tröttnar aldrig på den där så bara fortsätt duJaha gammal skåpmat men förhoppningsvis ramlar det in något nytt inom några veckor.
![]()
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
![OK hand: light skin tone :ok_hand_tone1: 👌🏻](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44c-1f3fb.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tröttnar aldrig på den där så bara fortsätt duJaha gammal skåpmat men förhoppningsvis ramlar det in något nytt inom några veckor.
![]()
Kändes ju väldigt stökig för att vara en Lorier.
Skum, men cool! Gillar!!
Stort grattis vännen, hoppas du haft en fin dag idagTack!Härligt, mycket bra matchning och det låter som att du kommer att få en riktigt bra dag.
Kör också IPA och kollar in mina presenter från stamcellerna och systern. Jepp, jag fyller 40...Man blir aldrig för gammal för Harry Potter, öl och Lego!
![]()
![]()
På min tid hämtade vi ringar på 3-4m djup utan syrgas i bassängen....måste...testa...genast!
Jäkligt kul mackapär må jag säga även om jag inte riktigt greppat alla inställningar och grejer ännu
![]()
![]()
![]()
Vaddå - 20,6 meters djup på mittbilden eller vattentemperaturen...måste...testa...genast!
Jäkligt kul mackapär må jag säga även om jag inte riktigt greppat alla inställningar och grejer ännu
![]()
![]()
![]()
På min tid hämtade vi ringar på 3-4m djup utan syrgas i bassängen.
Hade aldrig fått upp en Pripps Blå från 20,6m….
Ingen annan öl heller för den delen heller.![]()
![]()
MeterVaddå - 20,6 meters djup på mittbilden eller vattentemperaturen?
Meter
Trodde det fanns temperatur också men vet inte hur, hjälp...någon?
Det är ju skitdjupt!Meter
Trodde det fanns temperatur också men vet inte hur, hjälp...någon?
Kan vara jag som fått det om bakfotenNja finns väll inte? Annars har jag missat det helt![]()
Allt är relativt I guessDet är ju skitdjupt!
Man kaaan ju göra så…Kan vara jag som fått det om bakfoten
#vägraläsamanual
Najs nyförvärv?Godmorgon medmänniskor.
![]()
- Helt ny? Var köpte du den i så fall?Så mycket klocka man fick för 800kr
![]()