• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jaha gammal skåpmat men förhoppningsvis ramlar det in något nytt inom några veckor.
IMG_9935.jpeg
Tröttnar aldrig på den där så bara fortsätt du 😊 Bytt band? Du hade den på något canvas nyss som såg riktigt bra ut tillsammans 👌🏻

Tack! 😊 Härligt, mycket bra matchning och det låter som att du kommer att få en riktigt bra dag. 😁

Kör också IPA och kollar in mina presenter från stamcellerna och systern. Jepp, jag fyller 40... 😅 Man blir aldrig för gammal för Harry Potter, öl och Lego! ✌️
PSX_20230712_165739.jpg

PSX_20230712_165615.jpg
Stort grattis vännen, hoppas du haft en fin dag idag 🥳🎉

Så där ja. Nu har jag haft den nästan en dag.
Helnöjd! Var lite rädd att den skulle kännas stor, 43 mm och 50 mm lug till lug, men den känns inte så stor. Den känns faktiskt mindre än en vostok amphibia med tonneau boett 090, fast den på pappret är lite större. Kanske att den är lite lättare. Känns så. Får väl väga nån dag.
20230712_132346.jpg

Men vi tar ett bandbyte. Inte för att jag är motståndare till läder på en dykare. Tvärtom är jag stor anhängare till dykarläder. Det här bandet var fint, kanske inte helt svart, nästan lite mörkblått.
Provar med ett scuba-gummi från CNS som är lika svart som bezeln.
Blev väl bra? (Förutom att det var lite dammigt såg jag på bilden i efterhand)
20230712_210139.jpg

Fratello × Aquastar Deepstar II Pink Salmon Limited Edition.

Fratello-x-Aquastar-Deepstar-II-LE-Salmon-dial-With-Watermark-6.jpg
Fratello-x-Aquastar-Deepstar-II-LE-Salmon-dial-With-Watermark-4.jpg
Fratello-x-Aquastar-Deepstar-II-LE-Salmon-dial-With-Watermark-11.jpg

Dessa Kommer endast att gå beställa från Fratello Shop mellan 19-26 Juli, det slutgiltiga antalet enheter avgörs av hur många beställningar som kommit in vid slutet av tidsfönstret. Efter att fönstret stängts så kommer inga fler enheter kunna beställas.

Specifikationer​

BRAND
Aquastar

MODEL
Fratello × Aquastar Deepstar II Pink Salmon

DIAL
Pink Salmon sunburst dial with applied indices and white Super-LumiNova

CASE MATERIAL
316L stainless steel

CASE DIMENSIONS
36.75mm × 46mm × 13mm (including crystal), 19mm lug spacing

CRYSTAL
Domed sapphire with antireflective coating

CASE BACK
Stainless steel screw-in case back with Aquastar engraving

MOVEMENT
Sellita SW290-1 — automatic winding, 28,800vph frequency, 31 jewels, 38-hour power reserve

WATER RESISTANCE
200 meters / 20 ATM

STRAP
Stainless steel beads-of-rice bracelet with signed safety clasp

FUNCTIONS
Time (hours, minutes, small seconds), bidirectional no-decompression external diving bezel

PRICE
€1,950 excluding VAT (for residents within the EU, local VAT rate will be applied)

WARRANTY
Two-year international warranty

SPECIAL NOTE(S)
Limited edition based on number of pieces ordered during one-week ordering window

Den senaste kollaborationen som Fratello och Aquastar hade sålde slut på nolltid men då var det en isblå tavla och antalet enheter var begränsade till endast 50 Ex. Tycker båda är riktigt fräcka där den blåa kanske vinner med en hårsmån.

Fratello-Aquastar-Deepstar-II-Bracelet-14.jpg
Fratello-Aquastar-Deepstar-II-Bracelet-9.jpg
Fratello-Aquastar-Deepstar-II-Wrist-shots-1.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp