Rooster91
Silver
Nää här på ks!- Helt ny? Var köpte du den i så fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nää här på ks!- Helt ny? Var köpte du den i så fall?
Hörde att alla coola kidsen bär Aqualand på torsdagar
Då ska vi se vad i hela fridens namn det är för läskeblask som kidsen så gärna vill ha...
Yes, det här är ett prima exempel på massiv marknadsföring genom YT-profiler till barn, vilket de kommer undan med eftersom det inte är uttalad reklam utan bara "tester där de kollar om drycken är törstsläckande och lever upp till sitt rykte".Haha ja återkoppla gärna om det är mer än plastfolien med varumärket som är något speciellt
Försöker lära 7-åringen om pr och reklam och Prime är ett prima exempel på varumärke.
99 kronor... jo jag tackar. Du kan väl informera avkomman att till priset för tre sådana flaskor skulle han få en casio terroristklocka och ändå få växel tillbaka som räcker till en folköl åt pappa.Yes, det här är ett prima exempel på massiv marknadsföring genom YT-profiler till barn, vilket de kommer undan med eftersom det inte är uttalad reklam utan bara "tester där de kollar om drycken är törstsläckande och lever upp till sitt rykte".
Den smakade för övrigt som Dr Pepper utan kolsyra eller som körsbärsgodis. Men grabben tyckte den var jättegod.
För att vara supertydlig: den är absolut inte värd 99:-
Haha, jodå. Har förklarat att en flaska Prime kostar mer än hans mobilabonnemang per månad, samt några andra jämförelser.99 kronor... jo jag tackar. Du kan väl informera avkomman att till priset för tre sådana flaskor skulle han få en casio terroristklocka och ändå få växel tillbaka som räcker till en folköl åt pappa.
Är den där nyinkommen? Riktigt tjusig!Nu tar vi snart kväll.
Fan den är mycket som är fint på den där klockan svinglug/meshkombon är riktigt läckerTränar på norsk posering med nykomling.
Du menar nog Sericas modell, det här är kopian.Fan den är mycket som är fint på den där klockan svinglug/meshkombon är riktigt läcker
Har du bytt ut hela maskinparken? SnyggtGodmorgon.
Åh..., det eleganta franska ekipaget dagen till ära. Très bien!Godmorgon.
Ah ja jag har inte så bra koll att jag kan skilja dem åt men vidhåller att det är bra jäkla snyggtDu menar nog Sericas modell, det här är kopian.
Tre amphibior har bytt ägare och så...Har du bytt ut hela maskinparken? Snyggt