![www.hamiltonwatch.com](https://www.hamiltonwatch.com/media/catalog/product/cache/160fc630d3e3910ab46847b7c85a3e4e/h/3/h35445860_1.png)
American Classic Pan Europ Day Date Auto | H35445860
Race back in time with this 42mm Pan Europ Automatic, boasting a vintage-inspired design from the 1960's.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tränar på norsk posering med nykomling.
![]()
![]()
Du menar nog Sericas modell, det här är kopian.
Jävla mästerfotograf! Ångrar försäljningen nästan
Såklart, Serica är den som har trasigt urverk från fabrik va?![]()
Såg att det låg en (såvitt jag kunde avgöra) likadan ute i ”klocklådan” på fejan nu på förmiddagen. Ingen aning om priset var rätt på den dock.Jävla mästerfotograf! Ångrar försäljningen nästan
Blå blå klockor och vatten..Ja det är ett jäkla slit, men någon måste ju göra det....
![]()
![]()
Ja, exakt, det ska vara såJävla mästerfotograf! Ångrar försäljningen nästan
Nja..., går väl tre GT på en näve nötter.GT tog slut innan nötterna-dåligt!
![]()
Nej..., vet att den är här, men begreppet isbrytare ger mig - bokstavligt talat - kalla kårar. Is hör hemma i GT:s och på hockeyrinkar. I övrigt lever jag i total förnekelse.
Sjukt stort fartyg.Nej..., vet att den är här, men begreppet isbrytare ger mig - bokstavligt talat - kalla kårar. Is hör hemma i GT:s och på hockeyrinkar. I övrigt lever jag i total förnekelse.![]()
Gick in, var för varmt. Fyllde på men den tog också slut..Nja..., går väl tre GT på en näve nötter.![]()
Absolut en av de trevligaste "ginåklockorna" som finns. Otroligt läcker! Dessutom verkar du ligga i fas då det handlar om att hyfsa till GT:s. Respekt!Gick in, var för varmt. Fyllde på men den tog också slut..
![]()
Välkommen till kontinenten!Strandhäng råbocka/ havsbaden Ängelholm
![]()
Frej från i fjol.Sjukt stort fartyg.
Några hundra trappsteg från maskinrum till bryggan - inga hissar.
Är det "systrarna" Atle & Ymer som också ses på bilden? Det var väl snack om att alla skulle ersättas av nya fartyg, är det gjort?Frej från i fjol.
![]()
Korrekt att del är Frej, Atle och Ymer på bilden i nämnd ordning. Ale som är mindre låg i förgrunden och syns inte på den bilden. Ska tydligen vara klart med att bygga två nya vad jag förstått.Är det "systrarna" Atle & Ymer som också ses på bilden? Det var väl snack om att alla skulle ersättas av nya fartyg, är det gjort?