Waldorf
Guld
Riktigt bra, så när som på priset...GMT'n då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra, så när som på priset...GMT'n då?
Haha, nu blir det ännu svårare. Men, jag tror att det följer med en pepsi-betzel även till den blåa utan GMT funktion, så det ligger närmaste till hands just nu.GMT'n då?
Lite svårt att släppa Tourby.
Deras dykare Lawless ser ju grym ut. Kostar tyvärr en del annars hade jag redan slagit till. Den här får jag fundera på lite till och kanske flippa någon annan klocka i samlingen. Finns i 40 och 42 mm versionen och just nu känns 40 mer lagom. Frågan är om svart eller blå tavla är snyggast?
Bästa kombon hittills i min meningKände mig lite "wild and crazy" idag så jag slängde minsann på lite brunt läder på Ventusen.
Tycker det gifte sig ganska bra .
Ja fan klockrent!Kände mig lite "wild and crazy" idag så jag slängde minsann på lite brunt läder på Ventusen.
Tycker det gifte sig ganska bra .
Bästa kombon hittills i min mening
Har snart provat ihjäl mig när det gäller Ventusen.Ja fan klockrent!
Håller med. Var själv riktigt sugen. Dessvärre valde man en kortare GMT visare på produktionsmodellen för att index var i vägen. Blev inte alls lika snyggt enl. mig.Riktigt bra, så när som på priset...
Har snart provat ihjäl mig när det gäller Ventusen.
Mycket som funkar men jagar den ultimata kombon. Kan nog hålla med om att detta var passande och trevligt. Har en sista joker att ta till när det har landat sen får det räcka .
Så inga nya frön här nu .Milanese Mesh är nog perfekt...
Jag tycker svart tropic är bäst hittills
Ruggigt nära att dra hem den svarta nu, @MonkLite svårt att släppa Tourby.
Deras dykare Lawless ser ju grym ut. Kostar tyvärr en del annars hade jag redan slagit till. Den här får jag fundera på lite till och kanske flippa någon annan klocka i samlingen. Finns i 40 och 42 mm versionen och just nu känns 40 mer lagom. Frågan är om svart eller blå tavla är snyggast?
Det såg jag inte förrän du tog upp det. Håller med, kort visare med "indexen" på vridringen är inte så lyckat.Håller med. Var själv riktigt sugen. Dessvärre valde man en kortare GMT visare på produktionsmodellen för att index var i vägen. Blev inte alls lika snyggt enl. mig.
Oj, den där gjorde sig inte så bra på en riktig bild. Alla visarna känns lite korta faktiskt.Håller med. Var själv riktigt sugen. Dessvärre valde man en kortare GMT visare på produktionsmodellen för att index var i vägen. Blev inte alls lika snyggt enl. mig.
Håller med dig helt där . Dessutom så är tim och gmtvisaren identiskt utformade, förutom färgsättningen då. Borde kanske skilja dom åt lite mer i mitt tycke.Oj, den där gjorde sig inte så bra på en riktig bild. Alla visarna känns lite korta faktiskt.
Kan tycks GMT visaren är dålig men annars gillar jag logiken. Sekundvisare som når hela vägen ut. Minutvisar längst ut på index och timvisare längst in på index. Men ja, timvisaren kanske kunde vart lite längre.Oj, den där gjorde sig inte så bra på en riktig bild. Alla visarna känns lite korta faktiskt.
Är det inte tänkt att de ska fasa in i varandra när de linjerar då? Det ser ut som att det är tanken i alla fall men jag håller med om att det ser rätt tokigt ut.Oj, den där gjorde sig inte så bra på en riktig bild. Alla visarna känns lite korta faktiskt.
Ska man ha kort gmt visare är det bra om det finns mörkning innanför indexen, tycker jag i alla fall.Kan tycks GMT visaren är dålig men annars gillar jag logiken. Sekundvisare som når hela vägen ut. Minutvisar längst ut på index och timvisare längst in på index. Men ja, timvisaren kanske kunde vart lite längre.
Haha, det var inte meningen att sätta igång något här. Jag skall bila förbi hystat nära i sommar, får se om man kan få med familjen på en extra utflykt till deras butik...
Haha sorry kan inte svara bättre, min kamera vill inte fånga min klockaSlagsmål och klocka!
Mums, jävulsk fin den där!!Den här är så jäkla badass
Wow! Där har vi vad jag letar efter.GMT'n då?
Ajajaj vad plastig och tråkig den såg ut på den bilden.Håller med. Var själv riktigt sugen. Dessvärre valde man en kortare GMT visare på produktionsmodellen för att index var i vägen. Blev inte alls lika snyggt enl. mig.
Imorgon har dom nog Onda knogar .Slagsmål och klocka!
Stenhård och riktigt bra på mesh!Den här är så jäkla badass