Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymma klockor! Jättebra kvalitet och egna designer. Jag har fyra stycken varav tre i bronsVad är er uppfattning om Zelos? Jag är ute efter en bronsare till samlingen och har fått upp ögonen för Zelos. De är jäkligt snygga måste jag säga![]()
Vad är er uppfattning om Zelos? Jag är ute efter en bronsare till samlingen och har fått upp ögonen för Zelos. De är jäkligt snygga måste jag säga![]()
Vad är er uppfattning om Zelos? Jag är ute efter en bronsare till samlingen och har fått upp ögonen för Zelos. De är jäkligt snygga måste jag säga![]()
Hegel.Grym kvalitet för pengarna![]()
![]()
Helt riktigt
De är bra coolaBra grejer!![]()
Bra klockor men kvalitetskontrollen är kanske inte den bästa. 50% chans att du får en klocka där index är snett skulle jag säga. Grymma unika klockor dock.Vad är er uppfattning om Zelos? Jag är ute efter en bronsare till samlingen och har fått upp ögonen för Zelos. De är jäkligt snygga måste jag säga![]()
Bra klockor men kvalitetskontrollen är kanske inte den bästa. 50% chans att du får en klocka där index är snett skulle jag säga. Grymma unika klockor dock.Har 3 st i min samling.
Har också haft fyra egentligen fem varav 3 har jag haft problem med. En byttes nämligen ut vid ankomst då den var en stor ding på. Den nya jag fick var bezeln helt sne på så den åkte tillbaka och byttes ut. Har fått en till som bezeln vart sne på så 3 av 5 har kvaliten varit sisådär på. Bra bemötande dock av zelos i alla fallen och inga problem i kommunikationen med dem.Haft fyra stycken och alla har varit![]()
Har också haft fyra egentligen fem varav 3 har jag haft problem med. En byttes nämligen ut vid ankomst då den var en stor ding på. Den nya jag fick var bezeln helt sne på så den åkte tillbaka och byttes ut. Har fått en till som bezeln vart sne på så 3 av 5 har kvaliten varit sisådär på. Bra bemötande dock av zelos i alla fallen och inga problem i kommunikationen med dem.
Grejen med zelos är ju att det är väldigt unika klockor som tilltalar mig väldigt mycket så brukar chansa ändå. De går ju att ha att göra med dock som sagt. Skulle dock inte rekommendera zelos till någon om man inte gillar zelos väldigt mycket. Jag tycker de är lite kul också att klockorna från zelos säljer slut så fort så man får ju ta väldigt snabba beslut när man ska köpa. Min swordfish sky blue sålde ju slut på några minuter.SurtMen bra bemötande är ju A och O när det händer, så många märken (även dyra) med tydliga kvalitetsproblem där ”det är inom gränsen för vad de tillåter”…
H-vete vad den är snygg!Åska ösregn och grill
![]()