• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tredje semestern slut. Nu en vecka jobb igen.
20230717_071443.jpg

Haft fyra stycken och alla har varit 💯
Har också haft fyra egentligen fem varav 3 har jag haft problem med. En byttes nämligen ut vid ankomst då den var en stor ding på. Den nya jag fick var bezeln helt sne på så den åkte tillbaka och byttes ut. Har fått en till som bezeln vart sne på så 3 av 5 har kvaliten varit sisådär på. Bra bemötande dock av zelos i alla fallen och inga problem i kommunikationen med dem.

Har också haft fyra egentligen fem varav 3 har jag haft problem med. En byttes nämligen ut vid ankomst då den var en stor ding på. Den nya jag fick var bezeln helt sne på så den åkte tillbaka och byttes ut. Har fått en till som bezeln vart sne på så 3 av 5 har kvaliten varit sisådär på. Bra bemötande dock av zelos i alla fallen och inga problem i kommunikationen med dem.

Surt 😕 Men bra bemötande är ju A och O när det händer, så många märken (även dyra) med tydliga kvalitetsproblem där ”det är inom gränsen för vad de tillåter”…

Surt 😕 Men bra bemötande är ju A och O när det händer, så många märken (även dyra) med tydliga kvalitetsproblem där ”det är inom gränsen för vad de tillåter”…
Grejen med zelos är ju att det är väldigt unika klockor som tilltalar mig väldigt mycket så brukar chansa ändå. De går ju att ha att göra med dock som sagt. Skulle dock inte rekommendera zelos till någon om man inte gillar zelos väldigt mycket. Jag tycker de är lite kul också att klockorna från zelos säljer slut så fort så man får ju ta väldigt snabba beslut när man ska köpa. Min swordfish sky blue sålde ju slut på några minuter. 😅 Så blir ju en liten sport att lyckas få hem en vid släpp.

Kul med nått nytt ibland :)

Alltid gillat Georg Jensen och deras ”Koppel” serie. Dock har det aldrig varit aktuellt att köpa en, tills nu då.

Denna Koppel är 41mm och kvarts. Blå tavla vilket jag antar var en begränsad utgåva för ett par år sedan. Sett en grön tavla vilket var tjusig den med.

Kom på ett väldigt trevlig blått läderarmband men jag passade på att montera mitt enda andra 22mm läder som jag äger. Ett svart saffiano från Milano staps.

IMG_2591.jpeg

Tillbaka
Topp