Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter jobbigt, man kan ju få värmeslag!Njuter av eventuellt 10 minuters ihållande solsken.
Vilken fantastiskt fin klocka! Wow
Denna är tillbaka från reparation, då kan jag äntligen tajma kaffet
Oh no vad hände? Hodinkeevarianten va?
Denna är tillbaka från reparation, då kan jag äntligen tajma kaffet
Japp, detta är variant T16 inspirerad av dennaOh no vad hände? Hodinkeevarianten va?
Riktigt smutt! Lite Linde Werdelin vibbar. Berätta gärna mer Själv blev det en sväng till affären och kunde inte motstå plåta denna lite till.Savoy Midway S3
Riktigt smutt! Lite Linde Werdelin vibbar. Berätta gärna mer Själv blev det en sväng till affären och kunde inte motstå plåta denna lite till.
Tack. Dessa har gått helt förbi mig. Den är ”mycket” men på något vänster rätt ball och kan tänka mig att du fått endel komplimanger/frågor när du burit den?Här hittar du nog alla svar. Sålde en silverfärgad för länge sedan. Denna som jag tycker är lite mer spännande har legat kvar hemma.
Avslutad - Savoy Midway S3 Limited Edition - PRISBUMP
Savoy Midway S3 Referens B616H.02J.RB35 Limiterad utgåva på 175 klockor. Ett microbrand framtaget av Pascal Savoy, fd. chef för Hublot USA. 41 mm 10 ATM Boett i rostfritt stål Detaljer i titanium Skruvad krona Superluminova på tim- & minutvisare, samt timmar. Antireflexbehandlat safirglas...klocksnack.se
Lite för ball för mig. Föredrar lite mer diskreta klockor Har använt den 2 gånger sedan jag köpte den i slutet på 2018. Kanske dags att den får vandra vidare.Tack. Dessa har gått helt förbi mig. Den är ”mycket” men på något vänster rätt ball och kan tänka mig att du fått endel komplimanger/frågor när du burit den?
Lite bättre kondition på den där än kusinen jag sliter på idagBah, skulle inte jinxat busprojektet igår @MoHaha , gick åt hällväte
Nygammal kärlek trillade in idag.
Norrlandskörd liten juvel man kanske inte ser allt för ofta nuförtiden
SRP309
Det är nästan så man känner sig lite nostalgisk faktiskt, fina grejer oavsett skickLite bättre kondition på den där än kusinen jag sliter på idag
VerkligenDet är nästan så man känner sig lite nostalgisk faktiskt, fina grejer oavsett skick
Hackade sönder ett gäng av första generationen när det begav sig. Inte så smart kanske, men det var kul!
Ska försöka hålla klåfingrarna borta den här gången
Jag kan förstå hur du menar.Lite för ball för mig. Föredrar lite mer diskreta klockor Har använt den 2 gånger sedan jag köpte den i slutet på 2018. Kanske dags att den får vandra vidare.
Jäkligt trevlig den därFörsöker få lite Hawaii stämning under regnstormen
Precis! Nån borde faktiskt sälja en snart tycker jag…Jäkligt trevlig den där
Men vart tog alla vägen? Var väl en hel del som köpte tänker jag
Precis! Nån borde faktiskt sälja en snart tycker jag…
Mås för tåpick
Jäkligt trevlig den där
Men vart tog alla vägen? Var väl en hel del som köpte tänker jag
Riktigt snygg kombo!Yema pepsi med Forstner bracelet