• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det är allt vackert ändå fast det inte är sommarvärme.
20230809_121954.jpg

Riktigt smutt! Lite Linde Werdelin vibbar. Berätta gärna mer :) Själv blev det en sväng till affären och kunde inte motstå plåta denna lite till.

C3859D4C-DC42-4BEF-8BE7-5F1F761B262A.jpeg
0DD53559-3C42-41A4-9F0D-2498600F9575.jpeg

Här hittar du nog alla svar. Sålde en silverfärgad för länge sedan. Denna som jag tycker är lite mer spännande har legat kvar hemma.

Här hittar du nog alla svar. Sålde en silverfärgad för länge sedan. Denna som jag tycker är lite mer spännande har legat kvar hemma.
Tack. Dessa har gått helt förbi mig. Den är ”mycket” men på något vänster rätt ball och kan tänka mig att du fått endel komplimanger/frågor när du burit den?

Tack. Dessa har gått helt förbi mig. Den är ”mycket” men på något vänster rätt ball och kan tänka mig att du fått endel komplimanger/frågor när du burit den?
Lite för ball för mig. Föredrar lite mer diskreta klockor :) Har använt den 2 gånger sedan jag köpte den i slutet på 2018. Kanske dags att den får vandra vidare.
20230809_163923.jpg

Senast ändrad:
Lite för ball för mig. Föredrar lite mer diskreta klockor :) Har använt den 2 gånger sedan jag köpte den i slutet på 2018. Kanske dags att den får vandra vidare.
20230809_163923.jpg
Jag kan förstå hur du menar.
Boetten med bandet var ju sjukt läcker och tavlan är ju bra den också men kanske lite mycket av roulettehjul för smakpolisen. Men cool helt klart. Roligt att se den. Om du inte flippar den får du posta den lite oftare. Jag blir glad av att se den.🙂👍

Tillbaka
Topp