Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fel ur på armen för tråden, men vill önska er en trevlig fredag
Mja, det är ju en Rdunae och ingen Blancpain så det kan vara Femtiofem, 55, Förti9 eller Fantoms för den delen.Ja, FemtioFem, eller?
Helrätt
Är ju felur-fredag idag
Underbart!Mja, det är ju en Rdunae och ingen Blancpain så det kan vara Femtiofem, 55, Förti9 eller Fantoms för den delen.
Trevlig helg och semester! Dra ut det göttaste av sista semesterveckan för den här gången.Nu tar vi helg.
Jag kunde inte hålla mig denna gångenSYNCHRON POSEIDON DIVER
TECHNICAL SPECIFICATIONS
- Case: 42mm, Stainless steel
- Calibre: Genuine Swiss-made La Joux-Perret G100 Top grade automatic movement, adjusted in 4 positions
- Water resistance: 300m (30atm)
- Crystal: Flat, AR-coated sapphire
- Bezel: 120-click uni-directional rotating, with sapphire crystal insert and luminous timing ring
- Straps: 20mm signed TROPIC (Yellow and black)
- Limited Edition: 1,000 individually numbered pieces
- Shipping begins November 2023
Jag klämde till på en också. Stämmer med suppa och Maranez. Jag har från båda och skulle säga att de är tillverkade i samma fabrik. Samma förpackning osv.Jag kunde inte hålla mig denna gången
Någon som har en länk som passar denna? Tror det är suppa parts eller Maranez som fungerat på tidigare modeller
Så mina vänner, då håller vi helg efter en hektisk första vecka tillbaka på kontoret. Ha en riktigt härlig fredag!
Squale 1545 Black + en gammal M3
Ja, fantastiska bilar! Det är en av mina kunder som samlar på bilar (och klockor), fick hälsa på i garaget. Men inte provköra tyvärrSkulle skriva att det var en M3 E30 innan jag läste längst ner.... världens bästa bil, jag har haft 2 st