• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jobb och Certina, freeedag! 😎
E92AC93D-F214-4063-8716-FD394355E217.jpeg

SYNCHRON POSEIDON DIVER
TECHNICAL SPECIFICATIONS

• Case: 42mm, Stainless steel
  • Calibre: Genuine Swiss-made La Joux-Perret G100 Top grade automatic movement, adjusted in 4 positions
  • Water resistance: 300m (30atm)
  • Crystal: Flat, AR-coated sapphire
  • Bezel: 120-click uni-directional rotating, with sapphire crystal insert and luminous timing ring
  • Straps: 20mm signed TROPIC (Yellow and black)
  • Limited Edition: 1,000 individually numbered pieces
  • Shipping begins November 2023
IMG_0388.png

SYNCHRON POSEIDON DIVER
TECHNICAL SPECIFICATIONS

• Case: 42mm, Stainless steel
  • Calibre: Genuine Swiss-made La Joux-Perret G100 Top grade automatic movement, adjusted in 4 positions
  • Water resistance: 300m (30atm)
  • Crystal: Flat, AR-coated sapphire
  • Bezel: 120-click uni-directional rotating, with sapphire crystal insert and luminous timing ring
  • Straps: 20mm signed TROPIC (Yellow and black)
  • Limited Edition: 1,000 individually numbered pieces
  • Shipping begins November 2023
IMG_0388.png
Jag kunde inte hålla mig denna gången 🙈
Någon som har en länk som passar denna? Tror det är suppa parts eller Maranez som fungerat på tidigare modeller

Jag kunde inte hålla mig denna gången 🙈
Någon som har en länk som passar denna? Tror det är suppa parts eller Maranez som fungerat på tidigare modeller
Jag klämde till på en också. Stämmer med suppa och Maranez. Jag har från båda och skulle säga att de är tillverkade i samma fabrik. Samma förpackning osv.
Nu får vi bara vänta till oktober…

Tillbaka
Topp