Det är lite oklart om du är nöjd med din Model 60 eller inte.Säg till när ni tröttnat på mitt bildbombande!Sjukt härlig kväll för en långpromenad.
![]()
![]()
![Rolling on the floor laughing :rofl: 🤣](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är lite oklart om du är nöjd med din Model 60 eller inte.Säg till när ni tröttnat på mitt bildbombande!Sjukt härlig kväll för en långpromenad.
![]()
![]()
Haha, nu förstår jag inte alls vad du menar!Det är lite oklart om du är nöjd med din Model 60 eller inte.![]()
Är det nya höghusen på Tegelbruket på bilden? Då är det väl hyfsat nära stadsdelen med Sveriges vackraste namn, Kärleken. För ca 40 år sedan bodde jag på en gata vid namn Himmelriksgränden (i Helsingborg).Haha, nu förstår jag inte alls vad du menar!Liiiite nöjd kanske jag är...
![]()
Japp, gamla tegelbruket.
Fin, vad är det för mått på den där rackaren? Ser liten ut för en Guinand-krono.351:an får prydas av grått mocka från 7Strap. Mycket bekvämt och får nog sitta på minst ett dygn.
![]()
![]()
Verkligen kul att de fick med sig en medalj hemGrattis tjejer till bronset i VM!
Då kan man återgå till kärnverksamheten, d.v.s. armbandsur. Timex kommande dressare Giorgio Galli S2 Automatic ser ju småtrevlig ut. Men köp? Nja..., man är ju numera mest "undressed".
HaGoLördag!
![]()
Otroligt kul att se samt slippa se filmande underpresterande överbetalda idioter som dessvärre är allt för vanligt inom herrarnas elitfotboll.Verkligen kul att de fick med sig en medalj hem
- Riktigt kul att se detta VM.
Inga primadonnor eller skådespelare på planen som när männen(?) spelar.
![]()
Den är en 37,2mm Guinand 351.65 av sista årsmodellen 2014. Manuellt Valjoux 7760 med daydate. Köpt nästan i nyskick av bäste @Jamterik. Samma model fanns som Chronosport 351.65 och Helmut Sinn har ett finger med i spelet och bygde vissa av dessa själv.Fin, vad är det för mått på den där rackaren? Ser liten ut för en Guinand-krono.
Då gör vi sista helgen vid sommarstället o nästa packar vi i hop.
Känns konstigt att det är 23c nu efter denna sommaren
Skål på er.
![]()
Tkr den är fantastisk och upplever den exklusiv på något sätt,är väl pga mkt som händer och blänker och fångar ljuset.Den där ser riktigt go ut, hur upplever du den? Överväger starkt att köpa en när jag åker till Japan nästa månad. Det står mellan den, mm300 och någon av de absolut billigaste GS-dykarna (kvarts).
Grattis tjejer till bronset i VM!
Då kan man återgå till kärnverksamheten, d.v.s. armbandsur. Timex kommande dressare Giorgio Galli S2 Automatic ser ju småtrevlig ut. Men köp? Nja..., man är ju numera mest "undressed".
HaGoLördag!
![]()