• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Någon som har en NTH med datum? Skulle va kul att se lite pics på den! I övrigt ni som har tex. Näcken, vart har ni beställt ifrån och hur lång tid tog det att få hem den? :)
Jag har en NTH BVB date. Köpte den från Serious Watches (har inte nog med superlativ för det företaget, dom är bäst) Tog 2 dagar att få hem klockan.
Gammal bild (som jag redan postat en gång)
20190530_110719.jpg
 
Jag har en NTH BVB date. Köpte den från Serious Watches (har inte nog med superlativ för det företaget, dom är bäst) Tog 2 dagar att få hem klockan.
Gammal bild (som jag redan postat en gång)
20190530_110719.jpg
Tack för det! Ska kika in på deras hemisda! Tillkom det någon transport/tull avgift på priset? För övrigt en mycket trevlig dinka! :cigar:
 
Igår kom min efterlängtade Spinnaker Croft från Serious Watches.
Kan bara stämma in i hyllningskören här, för deras hanterande hela vägen. Otroligt trevligt bemötande, skickades väldigt snabbt,
och kul med det handskrivna kortet också, helheltsintrycket ger verkligen mervärde till klockköpet :)

upload_2019-6-5_8-31-52.png


upload_2019-6-5_8-37-19.png


upload_2019-6-5_8-38-29.png


upload_2019-6-5_8-50-7.png


upload_2019-6-5_8-54-29.png


Några bilder från gårdagens ivriga paketöppnande, är ingen vidare fotograf, men alltid kul att dela med sig ;)
Tror klockan framstår en aning mörkare på bilderna än den faktiskt är, på grund av kvällsljuset och skuggan.
Inte hunnit reflektera allt för mycket utan mest bara beundrat den på handleden :D
Hade förberett mig på att den skulle bäras något större än vad jag upplever den kanske, med sina 43 mm.

Måste säga att jag initialt känner mig oerhört nöjd och glad, det blir en trogen följeslagare i sommar :)
Looking good :)
 
Tillbaka
Topp