Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beachpremiär idag Självklart måste San Martin testas
Vad är denna modell inspirerad av?Trevlig utom limiteringsnumrer på tavlan, känns lökigt för något som kostar 2.5k
Vad är denna modell inspirerad av?
Nope, men intressant vad andra tycker. Förutom Genta-känslan tänker jag:Ingen aning? Borde jag veta
Schysst.. påminner väldigt mycket om ett tyskt märke som börjar på s och slutar på inn vad du cad det är för typ av beläggning/pvd eller någon egen variant av tegminterat stål?Beachpremiär idag Självklart måste San Martin testas
Spot on.. f.p journe var den jag närmast tänkte på. Tycker den tavlan är delikat.Nope, men intressant vad andra tycker. Förutom Genta-känslan tänker jag:
Håller med, tycker paketet såg bra ut på animerad bild. Har inte sett riktig bild dock.Spot on.. f.p journe var den jag närmast tänkte på. Tycker den tavlan är delikat.
Intressant att den gör sig väl även i 70tals design
Tyvärr inte. Bara läst det någonstans och tror de då var märkta i boetten. Lär vara Chopard som tillverkat klockan, någon måste ju göra det.@Aurum du berättade att de första Georg Jensen klockorna har urverk från Chopard.
Vet du mer om hur det kommer sig ?
Ja den gör ju det, med vissa justeringarSchysst.. påminner väldigt mycket om ett tyskt märke som börjar på s och slutar på inn vad du cad det är för typ av beläggning/pvd eller någon egen variant av tegminterat stål?
Här är ett videoklipp från micro-mässan. Tycker vid en snabb titt att det ser relativt ok ut.Håller med, tycker paketet såg bra ut på animerad bild. Har inte sett riktig bild dock.
Rastar min Halios idag
Den transparenta tavlan reagerade jag på tidigare, något jag själv ville göra men som inte riktigt passade in. Är helt klart koolt. Finishen på ovansidan av boetten var inte jättebra men överlag såg det helt ok ut.Här är ett videoklipp från micro-mässan. Tycker vid en snabb titt att det ser relativt ok ut.
Ja, det stämmer!Fasen vad bra den är på BoR! Geckota?
Ser trevligt ut .After Beach och bilden är Inte ett dugg arrangerad
Mkt trevligt! Men en kall öl hade varit ett vettigare val i den här värmenSer trevligt ut .
Det här med att vara nöjd med samlingen visade sig vara en utopi. Har redan nytt på ingång.
Älskar denna klocka, men den måste nu ge plats till annat. Är det någon som är sugen så får ni gärna skicka PM. Annars kommer den upp på köp och sälj snart.
Det här med att vara nöjd med samlingen visade sig vara en utopi. Har redan nytt på ingång.
Älskar denna klocka, men den måste nu ge plats till annat. Är det någon som är sugen så får ni gärna skicka PM. Annars kommer den upp på köp och sälj snart.
Riktigt fin patina du fått till på den... hoppas nästa ägare behandlar den väl.Jaha, det gick ju fort att få den såld.
Det tar emot som fan att sälja, men klockor ska ju användas. Får ni chansen att prova den någon gång så kör hårt. För det låga priset har den här klockan varit en av mina absoluta favoriter. Går bra, ser bra ut, sitter skitbra och slutligen clean!
Riktigt fin patina du fått till på den... hoppas nästa ägare behandlar den väl.
Hej! Har den guldiga med grön tavla. Fortfarande supernöjd!Fundering kring Lorier Falcon, ni som har den grymt läckra i guld, hur är finnishen på den? tänker hur pass den håller för repor avnötning etc. Undrar vidare vart ifrån ni beställde dessa härligheter
Stort tack för det! Ja kanske va en dum fråga med tanke på hur kort tid de vart ute, lite rädd bara att de tappar sin pvd och således lite av sin charm ja skickar nog efter en i stål till att börja med!Hej! Har den guldiga med grön tavla. Fortfarande supernöjd!
Jättebra finish. Huruvida den är bra på avnötning vågar jag dock inte svara på då jag bara haft den några månader (jag tror ingen kan svara på denna fråga då den bara varit ute hos konsumenterna senaste månaderna). Men hittills har jag inte upplevt några problem med denna klocka. Varken mekaniskt eller ytmässigt.
Jag beställde direkt från Lorier: https://www.lorierwatches.com/collections/watches/products/falcon-pvd-gold?variant=12798739349590