Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jämnförelse med originalet från 70-talet. Inte annat än att man blir lite småsugen på den som ligger ute på köp/sälj.
Halvfräckt var det absolut inte. Det var helfräckt!! Otroligt coolt!Testar länkar. Raggar-rally var lite halvfräckt.
För att den kostar typ 15 lök? Meen ska inte vara sån. Ser ut att ha ruskigt hög finish och är säkert en grym klocka. Den faller inte mig 100 i smaken. Försökt guld några gånger men gått åt skogen varje gång. Tavlan är ändå magiskt.
Varför har ingen skaffat en sån här? Svinfet ju!
(Citizen Series 8 800 GMT)
Jaså, så dyr?! Är helt på din linje där, inte riktigt min klocka, men den har nåt!För att den kostar typ 15 lök? Meen ska inte vara sån. Ser ut att ha ruskigt hög finish och är säkert en grym klocka. Den faller inte mig 100 i smaken. Försökt guld några gånger men gått åt skogen varje gång. Tavlan är ändå magiskt.
Varför envisas Seiko med att trycka in snedvridna och felplacerade datum på i övrigt finfina kronografer?Fredag och ledig
Ingen aning inget som stör mig dock tänker faktiskt inte på det mer än på bild.Varför envisas Seiko med att trycka in snedvridna och felplacerade datum på i övrigt finfina kronografer?
Ingen aning inget som stör mig dock tänker faktiskt inte på det mer än på bild.Varför envisas Seiko med att trycka in snedvridna och felplacerade datum på i övrigt finfina kronografer?
Finns ny chans nu, med en blå variant. Jag är lite sugen på en beställningNågon som fick tag på en i släppet idag?
Såldes inte den för 2300kr och nu begär du 3k?Byteslördag kanske?