Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för att jag fick ta över den av dig! Har varit lite av en darling, men nån gång måste man ju gå skilda vägar.
Snygg, grattisTjohoooo
Tjohoooo
Thanks! Är jättenöjdGrattis, ser riktigt bra ut!
Hoppas du känner dig lika nöjd med din Spinnaker, som jag är med min!
Tackar tackar!” Känns toppen so far.Snygg, grattis
Mycket bra!Lorier Neptune Gilt
Grattis! Spinnaker levererar igen. KanonfinTjohoooo
Jag jag jag! Både @Jockinho och @Birchgrove har tillräckligt med klockor för i sommar@Birchgrove @Jockinho nu har ni er chans. Vem av er vill ha den. Ska sälja den då jag ska köpa annat
Mkt möjligt att det blir fler framöverGrattis! Spinnaker levererar igen. Kanonfin
Jag jag jag! Både @Jockinho och @Birchgrove har tillräckligt med klockor för i sommar
Såå härlig! Väntar tålmodigt på min första lorier! Hoppas den kommer nästa vecka!Lorier Neptune Gilt
@BenD postade i alla fall bilder på sin i paketöppningstråden.Är det någon i tråden som köpte en Baltic Aquascaphe? Dom har ju börjat skicka ut dom
Jag tycker att den var fin och jag gillar ju poppiga färger som rosa och mindre klockor.... men namnet? Seamonster på en klocka på 38mm och rosa tavla Med ett sånt märkesnamn tänker jag typ på en 50mm PVD dykare med en svart/gul tavla med röda visare eller nåttSommar klocka? 38mm 249 usd.
Fanns i 46 mm också! Sålde slut snabbt! Finns andra trevliga tavel färger också!Jag tycker att den var fin och jag gillar ju poppiga färger som rosa och mindre klockor.... men namnet? Seamonster på en klocka på 38mm och rosa tavla Med ett sånt märkesnamn tänker jag typ på en 50mm PVD dykare med en svart/gul tavla med röda visare eller nått
Kul med lite annorlunda med vad händer vid ´3? är det ett hål där eller någon slags försök till innovativt datumfönster?Sommar klocka? 38mm 249 usd.