• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

13CAD685-A729-40AD-9BD8-6655CBAE6B60.jpeg
E8335DFD-6242-4C67-97F9-8864012A963A.jpeg
17C33527-257A-4C92-9E78-02651D9660F7.jpeg
Trevlig helg alla, öppnar helgen med Squale’s
 
Jag jag jag! Både @Jockinho och @Birchgrove har tillräckligt med klockor för i sommar :)

Alltså va fan hände nu! :D
Jag vill ju gärna testa en tisell grön men sålänge jag står kvar på ev kölista är jag nöjd med att äga en svart. Och kan alltid köpa en grönt insert samt fujoor har ju lite rätt, har ändå tre tänkta sommarklockor och så var det ju gst-b200 med då som nog vill in :bookworm:

Funkar det @Birchgrove eller @Fujoor?

Ruggigt nöjd med min svarta, på just nu :)
C3888354-F52A-4F91-9229-CB4B64622A91.jpeg
 
Hehe, fullt ös på jobbet idag så här inte hunnit titta in här förens nu.
Och hur mkt jag än vill ha den @Hjelm så har jag inte utrymme för det just nu. Har nämligen en annan pjäs inom räckhåll.
Kanske nästan kan bli så att jag måste sälja av en del annat också.

@Fujoor får gärna ta den, och @Jockinho med för den delen även om det inte var aktuellt :)
 
Jag tycker att den var fin och jag gillar ju poppiga färger som rosa och mindre klockor.... men namnet? Seamonster på en klocka på 38mm och rosa tavla :hilarious: Med ett sånt märkesnamn tänker jag typ på en 50mm PVD dykare med en svart/gul tavla med röda visare eller nått :D
Fanns i 46 mm också! Sålde slut snabbt! Finns andra trevliga tavel färger också!
 
Tillbaka
Topp