Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Knäckehäxan är den givna köparen av "Kiwiur".
Nedanstående med texten "Pizza with pineapple is not pizza” på rehauten var jag nära att köpa för något år sedan.![]()
Jag är dock nöjd med att det blev enistället.
![]()
Näe ananas på pizza är en styggelse som får en att tvivla på mänskligheten.Jaiofs har jag Unimatic och Panna redan så just det saknas inte i lådan
Man kan inte ha kul åt ananas på pizza. Det är inget att skoja om.. aldrig. Någonsin![]()
Ananas liksom tomat kommer från Amerika.Näe ananas på pizza är en styggelse som får en att tvivla på mänskligheten.
![]()
Haha jag ber om ursäkt, det var inte min avsikt att röra upp känslor på söndagskvällen. Jag bara undrar lite om italienska design-klockorAnanas liksom tomat kommer från Amerika.
Varför den ena är fel och den andra är rätt förblir för mig ett mysterium.
Pizza bianca ska det vara!
Ja, den ser riktigt bra ut! Men attans att den bara var på 39..![]()
Så jäkla krispig!Samma klocka, ny nyans på stronk.
![]()
Ha, ha..., det är ingen fara. Kul när det blir lite drag i tråden. Ang. italienska armbandsur så sträcker sig min erfarenhet inte längre än till den som sitter på armen just nu, Unimatic U1S-M och med den är jag nöjd.Haha jag ber om ursäkt, det var inte min avsikt att röra upp känslor på söndagskvällen. Jag bara undrar lite om italienska design-klockor![]()
Har du källa på den där bilden!!!!? Jag tror det är fejk news!Näe ananas på pizza är en styggelse som får en att tvivla på mänskligheten.
![]()
Du har nog rätt. Det kan ha varit 1925...Har du källa på den där bilden!!!!? Jag tror det är fejk news!
Ah...där är du ju! Ananaspizzans härförare. När du ändå är i farten så lägg gärna upp en bild på din underbara gröntavlade Amphibia. Tack på förhand och lev väl.Har du källa på den där bilden!!!!? Jag tror det är fejk news!
frukt i mat är gott!Ah...där är du ju! Ananaspizzans härförare. När du ändå är i farten så lägg gärna upp en bild på din underbara gröntavlade Amphibia. Tack på förhand och lev väl.
woooOwkej, tare lungt Kung Louie!frukt i mat är gott!![]()
Inget är heligt. Lev i frihet!woooOwkej, tare lungt Kung Louie!
Klart du ska ha ananas på din pizza! Med en sån fin klocka får du gärna ha både banan, melon, kiwi och citron på din pizza.frukt i mat är gott!![]()
Och där kom den andra av forumets två snyggaste Amphibiatavlor.Klart du ska ha ananas på din pizza! Med en sån fin klocka får du gärna ha både banan, melon, kiwi och citron på din pizza.
![]()
Ååååååå den blå var ju helt fantastisk!Klart du ska ha ananas på din pizza! Med en sån fin klocka får du gärna ha både banan, melon, kiwi och citron på din pizza.
![]()
Snygg den där! Men jag hänger inte med på vad kronograf sub-tavlan längst till höger visar?Nytt band till denna tidtagare. Riktigt nöjd med stabiliteten nu. Ingen taper och 4 mm tjockt.
![]()
Tack! Det är faktiskt den subtavlan som ger namnet till modellen BigEye. Ett varv = 30 minuter. Långa index = 3 minuter.Snygg den där! Men jag hänger inte med på vad kronograf sub-tavlan längst till höger visar?
OK, tack! Knepigt. Jag kunde inte få ihop just de där trestrecksintervallen.Tack! Det är faktiskt den subtavlan som ger namnet till modellen BigEye. Ett varv = 30 minuter. Långa index = 3 minuter.