• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Rizzie

Patek
2-Faktor
Sista rycket innan helg!
1000005572.jpg
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Dök upp en Tribus.
Jag hade ju en annan Tribus (tr-02) tidigare som jag sålde (mot bättre vetande som det brukar vara) Hade bara gummit till den och länken gick inte att köpa. Det var droppen 😁 Detta var i tiden like innan dom slog igen.
Jag var ju tvungen nu när jag hittade en tr-04 i Italien till ett bra pris.
Som ny med länk och gummi.
COSC med power reserv och gmt (i sub dial form)
Gun metal ser lite skumt ut så där direkt men man vänjer sig...

1000020826.jpg
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Efter en vecka tillsammans tänker vi på The Clash och deras "Should I Stay Or Should I Go". Ambivalens är bara förnamnet. Gillar ju uret, men är inte "tokkär" och kanske finns det någon som uppskattar det mer varför det här är en "heads up" och med det önskar jag er en synnerligen förtjusande helg.
1000009381.jpg
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Efter en vecka tillsammans tänker vi på The Clash och deras "Should I Stay Or Should I Go". Ambivalens är bara förnamnet. Gillar ju uret, men är inte "tokkär" och kanske finns det någon som uppskattar det mer varför det här är en "heads up" och med det önskar jag er en synnerligen förtjusande helg.
1000009381.jpg

Är det den överdrivet smala timvisaren som stör dig 😂?
 

Meridius

Panerai
2-Faktor
IMG_3632.jpeg


Velat ha en vit tavla länge och inte testat PD innan så knep denna under någon rea på aliexpress. Noll poäng för originalitet men helvete vad imponerad jag är av urverket. Sitter ett miyota i den som inte tappat eller plussat en sekund på 48 timmar.. blir definitivt nya beatern det här.
 
Topp