Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte ägt något från Sinn, men jag börjar känna ett sug...Trevlig fredag![]()
![]()
Sinn UX GSG9
Efter en vecka tillsammans tänker vi på The Clash och deras "Should I Stay Or Should I Go". Ambivalens är bara förnamnet. Gillar ju uret, men är inte "tokkär" och kanske finns det någon som uppskattar det mer varför det här är en "heads up" och med det önskar jag er en synnerligen förtjusande helg.
![]()
Nja..., det finns egentligen inget som stör, men det klickar ändå inte riktigt och jag känner att uret inte kommer att få den armtid det förtjänar.Är det den överdrivet smala timvisaren som stör dig?
Måste ju va nezumis bästa det där?Tacofredag
![]()
Tropical salsa är den bästa salsan. Ananas på pizza är inte dåligt (inte alltid bra).Måste ju va nezumis bästa det där?
Skymtar jag tropical salsa i bakgrunden? Alltså typ samma sak som ananas på pizza.
Jag råkade däremot köp fel nikotin och fick frukt i nikotin. Inte ok.
Härmapa
![]()