• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

chezz81

Cartier
2-Faktor
Testar lite band på nykomlingen
IMG_1734.jpeg
IMG_1733.jpeg
IMG_1735.jpeg
IMG_1736.jpeg
Satt precis och funderade på om jag ville testa något annat band på min. Gillade det blåa du har.
Vilken slutsats kom du fram till?
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor

De kostar ju inte asmycket, så om du får ett infall och vill beställa nytt har jag bara positiva erfarenheter från Aliexpress. Minsta strul med kvalitén har jag fått pengarna tillbaka på ett kick.
Håller med, d.v.s. att Ali är riktigt bra, men SM har en butik/agent/åf baserad i Tyskland. Har ej jämfört priser m.m. men det är troligen snabbare leverans (på det de har i lager).
 

Flaco

Cartier


Håller med, d.v.s. att Ali är riktigt bra, men SM har en butik/agent/åf baserad i Tyskland. Har ej jämfört priser m.m. men det är troligen snabbare leverans (på det de har i lager).
Gjorde en jämförelse när jag köpte min SM. Drygt 3-400kr billigare att köpa från officiella SM. I det fall man åker på tull och moms.

Slapp moms senast, blev då 1.2k billigare.
 
Topp