Fan, jag blir alldeles för sugen på ett nytillskott. Har åtminstone sett tre klockor som postats här idag där jag känt ett visst köpsug och den där var en av dom. Tavlan lockade in mig.~1,5’ skickat o klart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan, jag blir alldeles för sugen på ett nytillskott. Har åtminstone sett tre klockor som postats här idag där jag känt ett visst köpsug och den där var en av dom. Tavlan lockade in mig.~1,5’ skickat o klart.
Rätt galet för dom summorna!
Ja, det är kul att testa lite av det som finns på "nedersta hyllan". Den här från Watchdives landade in för 800 kr inkl. allt. NH35 precis som i Addiesdive.Rätt galet för dom summorna!
Har dock gett mig lite mersmak för att köpa något annat kul och billigt
Tidigare glömde jag lite av att det finns mycket kul för ” små pengar ”
Ja, den vita Addiesdive och den ljusblå från Watchdives har jag köpt för att de skall sitta på lite färgglada gummistrånkar till våren.Snyggt!
Får kolla lite, varit sugen på en ” Willard homage ”![]()
Riktigt bra på länken! Har en till T-18 på väg, lite annorlunda urtavla.GA4 och favoriten.
![]()
Den där var svinbra! Vart ifrån?Riktigt bra på länken! Har en till T-18 på väg, lite annorlunda urtavla.
![]()
Den där var svinbra! Vart ifrån?
Fortfarande vit vecka!Klockbyte fram mot aftonen.
![]()
Jajemen. Vit vecka på handleden. Gommen slipper vit vecka och trakteras med mörk rom.Fortfarande vit vecka!
Ja, vad det gäller ur, då det kanske är IPA o'clock...![]()
Härligt! Jag dricker "gubbawirre", d.v.s. "Den Berömda Ripan". Skål broder!Jajemen. Vit vecka på handleden. Gommen slipper vit vecka och trakteras med mörk rom.
![]()
Ha ha . Om man funderar på att köpa en vit Pagani kronograf... äh vad tusan tänker bonden... jag tar två...
Mysig liten fransk trio. Smög med en gammal favorit också
![]()
![]()
~1,5’ skickat o klart.
Har du länk tack?5-600 på Ali... men då är det 2 veckors leveranstid
Har du länk tack?![]()
5-600 på Ali... men då är det 2 veckors leveranstid
Hittade Quartz + mineralglas för den pengen, via Ali. Men förmodligen jag som är dålig på att leta![]()
Stämmer nog bra!Jaha... sorry... ser att det finns olika versioner nu...
Denna är det kanske som du har:
1129
![]()
ADDIESDIVE Automatische mechanische Uhr Mann Europäische amerikanische Business Freizeit Armbanduhr Luxus Silber leuchtende wasserdichte Uhr - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Haha fuck, nu överväger jag på riktigt att klicka hem..det här är plågeri när man borde hålla i pengarnaJaha... sorry... ser att det finns olika versioner nu...
Denna är det kanske som du har:
1129
![]()
ADDIESDIVE Automatische mechanische Uhr Mann Europäische amerikanische Business Freizeit Armbanduhr Luxus Silber leuchtende wasserdichte Uhr - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Hur är armbandet?Stämmer nog bra!
Ja Ali är ju inget under av struktur direkt. Helt omöjligt att hitta. Dessutom verkar det se olika ut beroende om man söker via luren eller via datamaskinen. Men det kanske är mest skit vid tangenterna hos mig...Hittade Quartz + mineralglas för den pengen, via Ali. Men förmodligen jag som är dålig på att leta![]()
Japp fasen va snabbt de gick när de inhandladesHa ha . Om man funderar på att köpa en vit Pagani kronograf... äh vad tusan tänker bonden... jag tar två...![]()