• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Kan ju vara svårt att skilja micro från affordable. Allt micro är ju inte affordable och vice versa. Men jag förstår precis vad du menar.
Denna tråd är bland forumets bästa och alla vill vi väl att den utvecklas åt rätt håll. Jag är nog tyvärr inte åt micro-hållet utan mer affordable men älskar alla era micro-inlägg.
Kör hårt!
Det där gillar ja, det finns nått för alla. Jag gillar tråden precis som den är, högt till tak och väldigt trevlig stämning vad som än postas och diskuteras. Och jag tycker egentligen inte den behöver utvecklas så mycket mer, bara köra på precis som vi gör :)
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Det där gillar ja, det finns nått för alla. Jag gillar tråden precis som den är, högt till tak och väldigt trevlig stämning vad som än postas och diskuteras. Och jag tycker egentligen inte den behöver utvecklas så mycket mer, bara köra på precis som vi gör :)
En köp och sälj för micros hade varit skoj så man slipper bläddra igenom allt annat bös ;)
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Så den är m.a.o typ som Squale motsvarigheten till den där kronografen från Rolex.. ?
Edit: Ville inte nämna den vid namn hehe
Haha, ja. Så kan man nog se det. Det var ju någon i tråden @levman ? Som mailade och frågade när dom skulle få den i lager igen. Och fick till svar att dom hade den hemma men inte hunnit lägga ut den för folk hade stått i kö.. Typ.
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Var inne och kikade till mina klockor på Yema och såg att de körde rea på sina Superman med inhouse automat. 462€. Jävla skit att jag inte sparade mitt presentkort, hade ju blivit apbilligt :sorry:
BE27BBE7-5EFB-40A8-A15E-AE72A661FF58.png
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Bye bye Aquadive Bathysphere 500 Fleurier Twin barrel! Hedrade vår fina tid tillsammans på bästa sätt med en iskall Norrlands och skickade sen iväg den till den nye och förhoppningsvis lycklige ägaren!
Uj, hoppas den stannar här på KS, om inte så får du snällt be den nya ägaren att regga sig bums :p
 
Topp