AM/PM Helsingborg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag sticker ut hakan och säger att jag gärna tar en kölapp för om/när du tröttnarHaha ja ni hade så jäkla rätt. Sa till en polare, ”detta är en riktig Sebbe klocka”
Edit
Åkte på mesh för test.
![]()
Noterat. Då jag har aningen för mycket kan det komma inom kort.Jag sticker ut hakan och säger att jag gärna tar en kölapp för om/när du tröttnar![]()
Ja men faktiskt!Haha ja ni hade så jäkla rätt. Sa till en polare, ”detta är en riktig Sebbe klocka”
Edit
Åkte på mesh för test.
![]()
Drick massor av bärs först, så du har en anledning att gå tillbaka till Systemet för att prata klockor.Känns som en av de som jobbar på systemet i min (lilla) stad gillar klockor. Sett han med något lite udda val, läs mikro, innan och idag hade han en Dan Henry 1972. Som förövrigt är riktigt smuttFår väll kommentera nästa ggn om den är på
![]()
Alltså bandet till din GG är otroligt braNya skor till Buyalov vilket lyfte klockan avsevärt både till utseendet och hur den bärs på handleden
Passade även på att mäta tidshållning på de 3 jag roterar för tillfället
![]()
![]()
![]()
![]()
Peacemaker MkII
![]()
![]()
Addiesdive
![]()
![]()
Tog slutligen en jämförelsebild, GG 43mm, Buyalov 42mm och Addiesdive 36mm, skillnaden upplevs dock som mycket mer radikal i verkligheten än vad måtten antyder beroende av tavelöppning och glasring
![]()
Tackar, handgjort i Ukraina av tvättad och bearbetad canvas. Tyckte det var så jäkla bra så jag beställde genast 3 tillAlltså bandet till din GG är otroligt bra![]()
Stilig trio!Nya skor till Buyalov vilket lyfte klockan avsevärt både till utseendet och hur den bärs på handleden
![]()
![]()
![]()
![]()
Peacemaker MkII
![]()
![]()
Addiesdive
![]()
![]()
Tog slutligen en jämförelsebild, GG 43mm, Buyalov 42mm och Addiesdive 36mm, skillnaden upplevs dock som mycket mer radikal i verkligheten än vad måtten antyder beroende av tavelöppning och glasring
![]()
Nya skor till Buyalov vilket lyfte klockan avsevärt både till utseendet och hur den bärs på handleden
![]()
![]()
![]()
![]()
Peacemaker MkII
![]()
![]()
Addiesdive
![]()
![]()
![]()
Funderar på en Addiesdive, en billig diver, ett quartzur. Hur tycker du kvaliteten är på dessa ur? Förstår att man inte kan ha för stora krav med tanke på att de inte kostar så många kronor. Är det mycket bang for The buck sas?Nya skor till Buyalov vilket lyfte klockan avsevärt både till utseendet och hur den bärs på handleden
![]()
![]()
![]()
![]()
Peacemaker MkII
![]()
![]()
Addiesdive
![]()
![]()
![]()
Har inte det vackra blå uret kommit ut i sitt rätta element idag? D.v.s. på böljan den blå.Slappardag idag.
![]()
![]()
Tackar! Ända sedan jag första gången såg en Panerai Submersible Bronzo typ 2011 har jag varit såld på brons, fins ingen metall som har så mycket karaktär som bronsStilig trio!
Jag tror bestämt att min herre har en viss faiblesse för snygga bronsare.![]()
Bortsett från det lökiga namnet och det udda färgvalet av text och index på urtavlan så tycker i all fall jag att den är helt klart värd pengarna. Addiesdive är kanske inte lika bra som San Martin eller Cronos men bra nog enligt min ödmjuka mening.Funderar på en Addiesdive, en billig diver, ett quartzur. Hur tycker du kvaliteten är på dessa ur? Förstår att man inte kan ha för stora krav med tanke på att de inte kostar så många kronor. Är det mycket bang for The buck sas?
Tack för informationen!Tackar! Ända sedan jag första gången så en Panerai Submersible Bronzo typ 2011 har jag varit såld på brons, fins ingen metall som har så mycket karaktär som brons
Bortsett från det lökiga namnet och det udda färgvalet av text och index på urtavlan så tycker i all fall jag att den är helt klart värd pengarna. Addiesdive är kanske inte lika bra som San Martin eller Cronos men bra nog enligt min ödmjuka mening.
Tackar! Ända sedan jag första gången så en Panerai Submersible Bronzo typ 2011 har jag varit såld på brons, fins ingen metall som har så mycket karaktär som brons
Bortsett från det lökiga namnet och det udda färgvalet av text och index på urtavlan så tycker i all fall jag att den är helt klart värd pengarna. Addiesdive är kanske inte lika bra som San Martin eller Cronos men bra nog enligt min ödmjuka mening.