Delgada
Pandion
Är inte det lite fusk? Typ tidsresenär-doping...Det fina med No date är att man kan(om man vill) använda gamla foton
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte det lite fusk? Typ tidsresenär-doping...Det fina med No date är att man kan(om man vill) använda gamla foton
![]()
På tal om Renatabatterier så fick jag precis hem ett halvt dussin. Tänkte bl.a. byta på Tusenö First 42, men den snurrar fortfarande på efter 4,5 år. Rätt imponerande.Ska ju tilläggas att Stop2Go-verket käkar batteri som en galning också. Har köpt fina Renata-batterier till min och trots att det sitter ett CR2032(!) i så räcker det knappt ett år. Lätt att byta själv men rätt störigt när man ska nollställa urverket efter varje byte då nolläget alltid flyttas och "pausen" blir på fel ställe.
Seiko VK64 mecha quartz. Använder man inte uret till att ta tid med så ökar garanterat livslängden på batteriet.Riktigt bra ju. Vad sitter det för urverk i den?
Jo fast det här var nytaget såklartÄr inte det lite fusk? Typ tidsresenär-doping...
Den är ju så jäkla snygg den där tavlan med den där asfaltsliknande ytan.Spinnaker sitter på fortfarande, 1 vecka på handleden nu.![]()
Din oxröda sunburst är asgrym ju, finns inga rätt eller fel.Den är ju så jäkla snygg den där tavlan med den där asfaltsliknande ytan.
Jag är väldigt glad åt min röda sunburst, men i jämförelse med din framstår min som tämligen simpel.
![]()
![]()
Get a room you two!Replik.
![]()
Omnipollos Hatt är mums för män.Avslutar dagen med en fin ipa.
![]()
![]()
Seikos mecha quartz är riktigt najs, har haft det i ett par olika av Seikos egna klockor. Mycket urverk för pengarna!Seiko VK64 mecha quartz. Använder man inte uret till att ta tid med så ökar garanterat livslängden på batteriet.
Snygg! Ser ut som GS-hommage.Någon av er som testat Hitori? Säljs via Gnomon Watches och ofta limiterade...är sjukt nyfiken på om dom är bra eller inte, tavlorna på en del av dom är riktigt fina (i mitt tycke).
![]()
![]()
Precis men med NH35 urverk och en hel del billigareSnygg! Ser ut som GS-hommage.