Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt go tråd med många bra inspirationsbilder. Och jädra kul med udda fåglar. Har inte orkat skrolla igenom allt, och frågan har ju lika många svar som användare, men hur definierar ni "affordables"?
Hur långt är ett snöre, osv, men vore kul att höra hur tänket går?
Jag körde en "Momentum" ganska länge, som inte alls var dyr. Inte var den nämnvärt bra eller för den delen sexig, men gjorde jobbet ett tag och kändes åtminstone lite som att den hade kunnat passa här. Nu vill jag inte ens fota den då den är riktigt risig med sprucket glas (hur det gick till kan vi ta en annan gång...)
Allt är ju relativt och lite av en tolkningsfråga men om man ger fasen i att komma med pekpinnar i tid och otid så är detta en för jäkla trevlig tråd just pga bredden.Riktigt go tråd med många bra inspirationsbilder. Och jädra kul med udda fåglar. Har inte orkat skrolla igenom allt, och frågan har ju lika många svar som användare, men hur definierar ni "affordables"?
Jag körde en "Momentum" ganska länge, som inte alls var dyr. Inte var den nämnvärt bra eller för den delen sexig, men gjorde jobbet ett tag och kändes åtminstone lite som att den hade kunnat passa här. Nu vill jag inte ens fota den då den är riktigt risig med sprucket glas (hur det gick till kan vi ta en annan gång...)
Känns det prisvärt passar det i tråden. Mycket pang för pengen osvRiktigt go tråd med många bra inspirationsbilder. Och jädra kul med udda fåglar. Har inte orkat skrolla igenom allt, och frågan har ju lika många svar som användare, men hur definierar ni "affordables"?
En klocka vars monetära värde underskrider lusten att urinera på sagda klocka i vetenskapligt syfte.
Spinnaker Hull ? Snygg som fan!Grönt är skönt och trevligt o vara tebaks i Svedala.
![]()
![]()
![]()
Snyggt !Gummit från Borealis är inte så dumt?
![]()
Hur känns kvaliten på denna? Är ju inte mycket pengar som sagtLuftar nyförvärvet.![]()
Den där Berny klockan är jag lite sugen på, vad tycker du om den?Nytt in från @Jeser90 .Mycket nöje för liten slant.
![]()
Igår anlände även en annan klocka som bringar mycket nöje för vad man får betala.
![]()
Japp! Shire GreenSpinnaker Hull ? Snygg som fan!
Kvaliteten är lite vad man kan förvänta sig för pengen, lite blandat högt och lågt. Boetten har lite väl skarpa kanter och inte så där len känsla som man finner hos premium märken. Däremot är borstningen och finishen i övrigt riktigt bra och ett plus för borrade lugghål. Länken är följsam och smidig men även där upplever jag lite skarpa kanter. Original spännet är riktigt bra men glidelock spännet som jag köpte till har jag inte riktigt kommit överens med ännu (väldigt kärvt och trögt att låsa det i rätt position). Vridringen tycker jag är riktigt bra och så där lagom lätt att vrida utan något som helst spel och linjerar perfekt.Hur känns kvaliten på denna? Är ju inte mycket pengar som sagt![]()