• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Bronsdag...jorå så att. 🤙
1000012514.jpg
 

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Riktigt snygga ändlänkar enligt min mening. Jag har för mig att de inte var helt gratis...
Jag är så jävla luttrad efter ett gäng år med denna hobby. Helt värt det för mig iaf. Alltid tyckt att 5303 ser lite tråkig ut på enklare band, framförallt de släta utan struktur eller enfärgade natos. Tror mycket beror på den rena tavlan, så mycket negativ yta. Drar man på ändlänkarna känner jag inte alls likadant.
 

M26

Rolex
2-Faktor
Buyalov A67 denna bronsdag! Just bandet har varit denna klockas Akilles häl som gjort att jag så ofta dragit mig för att välja den över andra, men sedan jag bytt till detta gummi så har det blivit tvärtom. Nu får den mest tid i rotationen, väntar på ett likadant band fast i svart för bättre färgmatchning 👌

1000022250.jpg
 

Tgw74

Breitling
Många fina klockor här. Som en godispåse.
Söker en squale 1521 militaire - Squale 1521 - squale master comsubim - Master Marina Militare - eller Matic.
Har du en - eller Vet ni någon som har en till salu - skicka ett meddelande.
TW
 
Senast ändrad:
Topp