Bronsdag...jorå så att. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är så jävla luttrad efter ett gäng år med denna hobby. Helt värt det för mig iaf. Alltid tyckt att 5303 ser lite tråkig ut på enklare band, framförallt de släta utan struktur eller enfärgade natos. Tror mycket beror på den rena tavlan, så mycket negativ yta. Drar man på ändlänkarna känner jag inte alls likadant.Riktigt snygga ändlänkar enligt min mening. Jag har för mig att de inte var helt gratis...
Se där. Ytterligare en capt willard. Nu krävs utomjordisk karaktär för att inte halka ned i det kaninhålet...Bronsdag...jorå så att.
![]()
"Det bästa sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den."Se där. Ytterligare en capt willard. Nu krävs utomjordisk karaktär för att inte halka ned i det kaninhålet...
STÖRT bra.. Det svarta är fan magiskt. Ser verkligen ut som läder, skitsnyggt och otroligt mjukt/följsamt. Gillar du inte ändlänkarna rekommenderar jag varmt bara gummit.
Det här är väl egentligen konstigt på alla möjliga plan men fan - jag tycker att det flyger!
Eller vad säger panelen, är jag ute och cyklar?
![]()
![]()
Flyger riktigt bra!Det här är väl egentligen konstigt på alla möjliga plan men fan - jag tycker att det flyger!
Eller vad säger panelen, är jag ute och cyklar?
![]()
![]()
Cronos är bra! Har ju denna lite större variant…Ripoff, tråkig… ja det mesta!
Men fasen vad jag är imponerad över kvaliten och finishen på den här rackaren jag just packade up. Funkar i sommar!
![]()
Finns en 1521 Militaire till salu på K&S ju.Många fina klockor här. Som en godispåse.
Söker en squale 1521 militaire - Squale 1521 - squale master comsubim - Master Marina Militare.
Har du en - eller Vet ni någon som har en till salu - skicka ett meddelande.
T
Är det Squale 1521 Bund militaire du menar? Med black bezel?Finns en 1521 Militaire till salu på K&S ju.
https://klocksnack.se/threads/gruppo-gamma-vanguard-squale-1521.189081/
Ja, precis. Eller det är ingen modell du kan tänka dig?Är det Squale 1521 Bund militaire du menar? Med black bezel?
Har beställt en Manhattan 37 Ultra Thin och väntar leverans i juni. Har en Skymaster sedan tidigare och är extremt nöjd med både klocka och Maens service och support! Kör, seconde seconde varianten är grym!Asgrym! Köp!
Snygg - men är lite osäker på svart bezel…..Ja, precis. Eller det är ingen modell du kan tänka dig?![]()
Master Marina Militaire som du nämnde har också ett svart vridringsinlägg men den har iofs markeringar. Snygga allihopa i alla fall!Snygg - men är lite osäker på svart bezel…..
Men som sagt - snygg!