• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

BjornAgain

Panerai
2-Faktor
Ja visst är det något särdeles förtjusande med brons/mässing och färggrann tavla!
Nu fick jag något att sukta efter.😬
Kan ni inte posta fler bilder på bronsare/mässing med flashiga tavlor och /eller flashiga vridringar.
Vill se mer..
Här är lite gamla bilder på min. Tror den har mer patina nu :)

maranez_samui_vintage_brass_orange_1.jpg


maranez_samui_vintage_brass_orange_macro_1.jpg


maranez_samui_vintage_brass_orange_macro_2.jpg


maranez_samui_vintage_brass_orange_macro_3.jpg


maranez_samui_vintage_brass_orange_2.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor

hepanter

Patek
2-Faktor
Halloj kamrater.
Vilken dag igår blev rätt rejält sparkad av en kossa ungefär 6-7 sparkar. Rätt i knävecket och vaden. Sen fick jag ett ryggskott på dagen då jag lyfte en jättetung pryl på gården i en liten dum vinkel. Inte nog med det så var jag tvungen att pressa cirka 120 balar igår innan skyfallsregnet ska komma. Inte sovit något alls i natt fick gå upp och ta Ipren kunde knappt resa mig. Har mjölkat på morgonen det går inte fort men känns lite mjukare i kroppen när man har kommit igång lite grann. Livet som bonde och som människa har sina prövningar
1000029841.jpg
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Halloj kamrater.
Vilken dag igår blev rätt rejält sparkad av en kossa ungefär 6-7 sparkar. Rätt i knävecket och vaden. Sen fick jag ett ryggskott på dagen då jag lyfte en jättetung pryl på gården i en liten dum vinkel. Inte nog med det så var jag tvungen att pressa cirka 120 balar igår innan skyfallsregnet ska komma. Inte sovit något alls i natt fick gå upp och ta Ipren kunde knappt resa mig. Har mjölkat på morgonen det går inte fort men känns lite mjukare i kroppen när man har kommit igång lite grann. Livet som bonde och som människa har sina prövningar
1000029841.jpg
Men du har en fin klocka iallafall :)
Hoppas på snabb tillfriskning med.
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Halloj kamrater.
Vilken dag igår blev rätt rejält sparkad av en kossa ungefär 6-7 sparkar. Rätt i knävecket och vaden. Sen fick jag ett ryggskott på dagen då jag lyfte en jättetung pryl på gården i en liten dum vinkel. Inte nog med det så var jag tvungen att pressa cirka 120 balar igår innan skyfallsregnet ska komma. Inte sovit något alls i natt fick gå upp och ta Ipren kunde knappt resa mig. Har mjölkat på morgonen det går inte fort men känns lite mjukare i kroppen när man har kommit igång lite grann. Livet som bonde och som människa har sina prövningar
1000029841.jpg
Kossan som kickade dig var nog avundsjuk på dig för ditt fina ur. Bönder och vårdpersonal är mina hjältar. Kämpa!💪
 
Topp