• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Sebastard

Vacheron
Fick ta över denna från @Nilas
Som en Doxa, fast ändå inte. Mycket bra, mycket bra!

mjsFPgr.jpg
Grym! Tar en kölapp ;)
 

Meridius

Panerai
2-Faktor
Halloj kamrater.
Vilken dag igår blev rätt rejält sparkad av en kossa ungefär 6-7 sparkar. Rätt i knävecket och vaden. Sen fick jag ett ryggskott på dagen då jag lyfte en jättetung pryl på gården i en liten dum vinkel. Inte nog med det så var jag tvungen att pressa cirka 120 balar igår innan skyfallsregnet ska komma. Inte sovit något alls i natt fick gå upp och ta Ipren kunde knappt resa mig. Har mjölkat på morgonen det går inte fort men känns lite mjukare i kroppen när man har kommit igång lite grann. Livet som bonde och som människa har sina prövningar
1000029841.jpg

Usch, lider med dig. Inte nog med att vi båda köpt varsin mässingshelson från samma forumprofil, vi har båda också fått ryggskott i närtid. Du fick åtminstone det från något manligt och samhällsnyttigt, en annan fick det av att sitta för mycket vid ett skrivbord och sova snett 😂
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Usch, lider med dig. Inte nog med att vi båda köpt varsin mässingshelson från samma forumprofil, vi har båda också fått ryggskott i närtid. Du fick åtminstone det från något manligt och samhällsnyttigt, en annan fick det av att sitta för mycket vid ett skrivbord och sova snett 😂
Helson & ryggskottsbröder👍 nu kämpar vi
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Senast ändrad:

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Hehe de gamla goda klippet som jag kört på herr @Delgada några ggr genom åren

Ja jisses din var ju löjligt prisvärd då. Du klippte en i rättan tid.
Pjäs som sagt minst sagt
1000029884.png
1000029886.jpg
1000029900.png
Det är min andra till det priset. Den första sålde jag i ett svagt ögonblick till @LoveL men då han publicerade en av sina alltid så läckra bilder så blev det ett omgående köp av en ny.
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Lite dåligt fart på regnet just nu men det ser ut att komma rejält på söndag håller tummarna så att djuren får mer bete och 2 a skörden växer på sig och att alla vattenhål fyllt på så jag slipper att köra vatten efter skörden.

Den här klockan va ju jätte ball, finishen och känslan är brutalt bra för pengen. Tackar @Smooth Operator för att du visade vägen ner i det kanon hålet
1000029927.png
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Det gäller ju att passa på med sommarbanden. Själv har jag trillat dit på vita gummin just nu. Funkar fint nu på sommaren.
20240628_163721.jpg
20240628_163803.jpg

I vinter kommer de se ut som den övriga huden. Jag som har en vinterpigmentering som ger möjlighet att tillverka D-vitamin i månsken.
Jag har en kompis som är så blek att han brukar skämta om att lägger man en "Albyl" (eller annat liknande piller) på hans torso så ser det ut som en leverfläck...😁
 

Delgada

Patek
Med risk att bli tagen för den idiot jag är fick jag stänga in mig i badrummet för att med telefonen under hakan och timer ta en dubbel wristshot på dagens dubbel 😎 2 x nytt in 🥰

IMG_5089.jpeg
Själv gick jag ut i trädgården för att fota en ros efter regnet. Bara av en ren tillfällighet råkade klockan komma med på bild. Oavsiktligt naturligtvis. Allt annat vore ju helt rubbat.
20240628_203007.jpg
 
Topp