Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Squale gör riktigt bra klockor. Det enda jag önskar i form av teknik är någon typ av antimagnetiskt skydd. När jag fick hem min Matic var den magnetiserad - troligtvis i frakten - och gick +15 spd. Efter några vändor i avmagnetiseraren gick den +2 spd, så det var ingen stor grej. Men en klocka med antimagnetiskt skydd känns alltid mer rejäl och pålitlig tycker jag.Tycker AR på Squale är riktig bra.
![]()
På temat explorerlookalike fick jag denna idag, vet inte om moderna rolex görs med matt tavla men de borde de…Trippel under 3’ som jag är superglad över just nu!
![]()
![]()
Grattis! Såg fin utPå temat explorerlookalike fick jag denna idag, vet inte om moderna rolex görs med matt tavla men de borde de…
![]()
Grattis! Såg fin ut![]()
På temat explorerlookalike fick jag denna idag, vet inte om moderna rolex görs med matt tavla men de borde de…
![]()
Idag har vi vart på guidad tur i Sala silvergruva, Näcken fick haka på ner till 60m. Denna klocka känns underskattad!!
Semester snart slut för denna perioden, får trycka ut det sista ur 2024 års sommardinka
![]()