• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Delgada

Patek
Rodelträning.
20240717_204526.jpg
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Har någon i tråden testat nedanstående, d.v.s. i MecaQuartzversionen? Har hovrat med tummen över köpknappen otaliga gånger sen den släpptes, men har prokrastinerat varje gång.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Har någon i tråden testat nedanstående, d.v.s. i MecaQuartzversionen? Har hovrat med tummen över köpknappen otaliga gånger sen den släpptes, men har prokrastinerat varje gång.
Denna var inte dum heller 🤓
 

Meridius

Panerai
2-Faktor
Har någon i tråden testat nedanstående, d.v.s. i MecaQuartzversionen? Har hovrat med tummen över köpknappen otaliga gånger sen den släpptes, men har prokrastinerat varje gång.

Jag testade en, för pengen var den helt okej men det var något som gjorde att vi inte klickade. Kan inte säga med säkerhet, men vill minnas att jag upplevde den och/eller länken som ganska vass på sina ställen. Min pagani har inte ens det liksom 🤔
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Senast ändrad:

Sebastard

Vacheron
Denna var inte dum heller 🤓
Orangea på beads länken var fasen riktigt jäkla bra. Och kul med meccaquartz med flytande sekund.
 
Topp