Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får hojta till om du ledsnar på den med laxtavla!Trippel under 3’ som jag är superglad över just nu!
![]()
![]()
De där gummina är så sköna! Bra kombo medPetade på ett fkm gummi. Sitter skönt.
![]()
Den här var ju rätt skoj!
![]()
![]()
MerkurRiktigt snygg. Vad är det för märke?
Denna var inte dum hellerHar någon i tråden testat nedanstående, d.v.s. i MecaQuartzversionen? Har hovrat med tummen över köpknappen otaliga gånger sen den släpptes, men har prokrastinerat varje gång.
![]()
Diver 200M Mecaquartz Bracelet Diving Watch
This Diver 200M Mecaquartz wristwatch features a black dial with C3 Super-LumiNova® on indices and hands, a sapphire crystal, a steel case with a steel bezel featuring a black aluminum insert and a C3 Super-LumiNova® triangle shaped marker at 12 o'clock. This diving watch is water resistant to...www.hgp-watches.com
Har någon i tråden testat nedanstående, d.v.s. i MecaQuartzversionen? Har hovrat med tummen över köpknappen otaliga gånger sen den släpptes, men har prokrastinerat varje gång.
![]()
Diver 200M Mecaquartz Bracelet Diving Watch
This Diver 200M Mecaquartz wristwatch features a black dial with C3 Super-LumiNova® on indices and hands, a sapphire crystal, a steel case with a steel bezel featuring a black aluminum insert and a C3 Super-LumiNova® triangle shaped marker at 12 o'clock. This diving watch is water resistant to...www.hgp-watches.com
Tack för info. Tummen får hovra ytterligare några varv.Jag testade en, för pengen var den helt okej men det var något som gjorde att vi inte klickade. Kan inte säga med säkerhet, men vill minnas att jag upplevde den och/eller länken som ganska vass på sina ställen. Min pagani har inte ens det liksom![]()
Tack för info. Tummen får hovra ytterligare några varv.
Nu hittade jag det här charmiga uret istället.Jag har en woolbrock vilket är samma som HGP.... håller med om länken = inge vidare.
I övrigt gillar jag klockan skarpt
Orangea på beads länken var fasen riktigt jäkla bra. Och kul med meccaquartz med flytande sekund.Denna var inte dum heller
![]()
Diver 200M Mecaquartz Diving Watch - Orange
This Diver 200M Mecaquartz dive watch features an orange dial with C3 Super-LumiNova® on indices and hands, a sapphire crystal, a steel case with a steel bezel featuring a black aluminum insert and a C3 Super-LumiNova® triangle shaped marker at 12 o'clock. This diving watch is water resistant to...www.hgp-watches.com
Den där tavlan...Många segel på sundet idag. HaBraHelg.
![]()