MalmMåndag. HaBraVecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg är den minsann! Kan inte florera många i vårt land tänker jag.Nytt på armen idag, från vår finske trådvän @Finnish Joe
Grym liten klocka detta, högt över förväntan!
38,5mm stor och bärs hur bra som helst!
Amerikanska mikromärken vet vad dom pysslar med, bästa AR:en jag sett på ett mikromärke. Fit och finish är klanderfritt.
Skulle kanske önskat att spännet var någon form av glidelock, men med 6 mikrojusteringar så klarar man sig.
Mycket svår att få färgen korrekt på bild, men den är iaf väldigt mintgrön.
Andra bilden är ganska nära verkligheten!
Tror inte jag sett nån här på forumet iafSnygg är den minsann! Kan inte florera många i vårt land tänker jag.
Missade denna fantastiska mustaschklocka senaste två gånger den dök upp för försäljning. Tredje gången var jag äntligen snabb nog.
Ja den är faktiskt riktigt bra. Fantastiska dimensioner har den också. Mycket nöjd!Så jävla cool!!
Jag gillar klimatförändringSommaren fortsätter eller är det nu den börjar?
Köpte du direkt från Lorier?Fick hem en lorier igår. Vilket trevligt ur. Verkligen mycket vintage känsla
Köpte här på ksKöpte du direkt från Lorier
Snyggt fångat Upp med fler bilder när du har möjlighetFick hem en lorier igår. Vilket trevligt ur. Verkligen mycket vintage känsla
Ingen fotograf men gillar verkligen uretSnyggt fångat Upp med fler bilder när du har möjlighet
Finns massor men vi måste börja någonstans. Monta Triumph är tunn och glider in bra under skjortärmen och passar lika bra när man är mer casual. Inte i det lägsta prissegmentet, däremot otroligt bra för pengarna!Tjena forumet. Har insett att jag önskar en lite tunnare klocka som enkelt får plats under skjortärmen för de tillfällen det skall bäras kavaj.
Har ni några fina mikro/affordables som inte är för tjocka? Känns som att mycket här i tråden går åt dykarhållet, lite tjockare.
Trist! Jag tror nog att fler kommer gå samma öde till mötes tyvärr. Alternativt så "räddas" de befintliga av att färre nya mikromärken dyker upp, men tror ändå att NTH kommer få sällskap i graven.Läste att NTH går i graven. Synd. Undrar om vi kommer att få se fler mikromärken gå under nu när efterfrågan stadigt minskar
Kan rekommendera en Casio. Oerhört tunn och väldigt välgjord.Tjena forumet. Har insett att jag önskar en lite tunnare klocka som enkelt får plats under skjortärmen för de tillfällen det skall bäras kavaj.
Har ni några fina mikro/affordables som inte är för tjocka? Känns som att mycket här i tråden går åt dykarhållet, lite tjockare.