Komfortabelt rustad för hösten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
?? Vad missar jag?
Ah ok. True that!Känslan av metall mot huden?
Nej men skämt åsido. Ni delar intresset för udda klockor på bund-band
Jo kan hålla med där. I saftigaste laget. Ställer jag den mot tex RZE Aspirare som jag nyligen haft känns det rent spontant som att jag skulle gå den vägen.Skulle lägga upp den innan idag men du hann före. Får tillstå att den faktiskt kittlar lite, men prislappen känns inte så Timex.. kaanske om den hade länk men på gummi blir det pass för min del
Jo kan hålla med där. I saftigaste laget. Ställer jag den mot tex RZE Aspirare som jag nyligen haft känns det rent spontant som att jag skulle gå den vägen.
Riktigt bra!Morgondagens val...
"Inte bund förrän 1 oktober".....jo tjena... Det gick ju sådär tack vare trådens inspiratörer ().
Fan vad snyggt
Sitter verkligen som en smäck!Vi kör vidare med den här gamla godingen!
Denna är så sjukt cool!Nyförvärvet på idag.
Vad är det för specs?Såg denna på Fratello. Jack Mason Ellum.
Kul med dressat från mindre märke, men trots att jag gillar designen på denna ser jag pris på över 10k som relativt omotiverat. Hur känner forumet?
Dimensions-wise, the Ellum Manual Wind measures 38mm in diameter, 45mm long, 9mm thick, and 20mm between the lugs. Sapphire crystal adorns the top and bottom of the watch, and the case has a reasonable 50m water resistance rating. As you can see in the photos, the Swiss-made movement within is quite handsome. It’s the manual-winding Sellita SW210, which beats at a 28,800vph (4Hz) frequency and has a 42-hour power reserveVad är det för specs?