Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockbyte.
Ok...ingen av dem är väl kanske supermikro... men ni har nog överseende, det är ju ändå lördag.
Ja.... ? vilken tänkte du på?Relativt affordable?
Ok...ingen av dem är väl kanske supermikro... men ni har nog överseende, det är ju ändå lördag.Ja.... ? vilken tänkte du på?
Kika in denna tråd om du inte har gjort detSå då var dagens klocka utvald
Tänker inte testa mina,tycker att det är många klockor här som tillhör kategorin kända och vanliga,eller tycker du att Victorinox inte hör hemma här?eller tolkar jag fel!förstår nu att det bara var ett välmenat tips,tackKika in denna tråd om du inte har gjort det
I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!
Nu när jag, @Urkvinnan och @Fliegerchronograph vunnit varsin oförstörbar klocka tyckte jag det var på sin plats med en ny tråd där vi kan lägga upp vårt fortsatta testande. :) I förra veckan gjorde jag ett brandtest eftesom det råkade stå ett brinnande sterinljus på bordet. Måste ju testa...klocksnack.se
Det var nog bara menat som en kul grej att kika in i tråden där en victorinox misshandlas, här i affordable tråden är den garanterat varmt välkommen.Tänker inte testa mina,tycker att det är många klockor här som tillhör kategorin kända och vanliga,eller tycker du att Victorinox inte hör hemma här?
för hundenKör den här idag i väntan på nytt inkommande affordable inom kort. Hund med pga söt.
Bara menat som kul läsningTänker inte testa mina,tycker att det är många klockor här som tillhör kategorin kända och vanliga,eller tycker du att Victorinox inte hör hemma här?eller tolkar jag fel!förstår nu att det bara var ett välmenat tips,tack
Förstår det,har kollat tråden,dom är våldsamma!Bara menat som kul läsning
Verkligen Den tål sjukt mycket.Förstår det,har kollat tråden,dom är våldsamma!
........ och nodate + haj + 50atm = riktig bra Squale.Lite kul. Destro med kronan kl. 10.
Orologio Squale 1521 Grimoldi
Squale e Grimoldi per il 65° anniversario della fondazione della Maison hanno realizzato un modello speciale costruito in soli 65 pz. Scoprilo on line.www.grimoldiwatches.com
Ja, det finns mycket att tycka om på den utgåvan......... och nodate + haj + 50atm = riktig bra Squale.
Min OG Unimatic U1A. Någonstans därinne.
Fotoalbumet i telefonen hintar om att det är två år sen jag såg den.
Jag letar lite ibland när jag har ärenden till förrådet, men det är ännu mer grejer där idag.
Fasen vad jag saknar den! Så nu blir det några arkivbilder.
Med originallänken - helt olik (och i mina ögon mycket bättre än) den länk som finns idag.
På ett natoband jag fick med - mjukt och tjockt som ett zulu, har aldrig hittat lika bra natoband sedan dess.
Dykare kan man ha på läder för det är snyggt och skönt. Och det var så den såldes och levererades, även om purister vrider sig.
Ja ni ser ju. Jäkligt bra klocka helt enkelt.