Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Varför inte. Kupat plexi är ju väldigt bra!Fundera på att byta glaset till ett lite kupat plexi. Tänker att det vore lite kul..
Får mycket handledstid.
![]()
Den är alldeles lagomVad tycker han då? Den är inte för nätt?![]()
Lite kul ändå, vilken detaljkvalitet man får för småpengar. Visst att jag gillar en riktigt datejust och egentligen inte är så förtjust i copages, men det är så oerhört mkt trams när det påstås att billiga klockor inte går att jämföra med dyrare när det kommer till detaljkvalitet och det visuella. Känns som 90% av oss ändå inte kan skilja en äkta från en bättre kopia av de finare märkenaJag kunde inte hålla mig från att beställa en. Första intrycket är att den är precis lika bra som Explorern. Detaljnivån på tavlan är fantastisk för prisnivån.
![]()
Jag kunde inte hålla mig från att beställa en. Första intrycket är att den är precis lika bra som Explorern. Detaljnivån på tavlan är fantastisk för prisnivån.
![]()
Ca 2500kr, moms betalas vid köpet och den levererades på 1,5vecka.Jäkla fin! Sugen på en baltany själv, vad gick den där loss på?
Jaha det ska vara röd tavla på torsdagar? Vilken tur, då gjorde jag rätt imorse.Eftersom det är Torsdag får det bli den röda idag![]()
Kan rekommendera GG:s egna läder (mocha brown).Vad har ni för bra tips på nytt band till min gröna brons-Peacemaker?
![]()
Är det mocha brown du har alltså? Den ser så mycket ljusare ut på dina bilder än på GGs hemsida.Kan rekommendera GG:s egna läder (mocha brown).
![]()
![]()