• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vad har ni för bra tips på nytt band till min gröna brons-Peacemaker?
63F5D08D-0A03-417A-906C-F4738FDEEABD.jpeg
Jag tror ett canvas liknande detta med gula kontraster skulle sitta som en käftsmäll.

04F74F82-D097-4F89-A399-AA1B405877E5.jpeg
 
Vad har ni för bra tips på nytt band till min gröna brons-Peacemaker?
63F5D08D-0A03-417A-906C-F4738FDEEABD.jpeg
Något rustikt brunt läder. Tex liknande detta från Watchband-center.
20241010_110813.jpg

Just den här modellen från Meyhofer och heter Erding men
de har en del olika att välja på.
 
Är det mocha brown du har alltså? Den ser så mycket ljusare ut på dina bilder än på GGs hemsida.
Blev sugen på brown men mest för att mocha såg så mörk ut.
Gillar dina bilder bättre.
Ja, jag tycker bilderna ser lite mörkare ut på hemsidan än i verkligheten men sedan kanske mina bilder möjligtvis ser lite något ljusare ut än i verkligheten.😅 Svårt att få fram exakt nyans på bild och beror ju lite på ljuset.

Tog en ny bild i dagsljus som är väldigt nära verkligheten skulle jag vilja säga.
20241010_121050.jpg
 
Ja, jag tycker bilderna ser lite mörkare ut på hemsidan än i verkligheten men sedan kanske mina bilder möjligtvis ser lite något ljusare ut än i verkligheten.😅 Svårt att få fram exakt nyans på bild och beror ju lite på ljuset.

Tog en ny bild i dagsljus som är väldigt nära verkligheten skulle jag vilja säga.
20241010_121050.jpg
Gruppo har erbjudandet köp två band för priset av ett. Så slapp välja mellan färgerna, slog till på ett brunt och ett mocha båda med spännen i brons. Allt för under 1000-lappen.
Tack för tipset att faktiskt kolla efter originalband.
 
Gruppo har erbjudandet köp två band för priset av ett. Så slapp välja mellan färgerna, slog till på ett brunt och ett mocha båda med spännen i brons. Allt för under 1000-lappen.
Tack för tipset att faktiskt kolla efter originalband.
Riktigt prisvärt för kvalitetsband. Attans att jag missa erbjudandet 2 för 1 när jag beställde mitt i förra veckan😲
 
Vi var väl överens om att var och en bestämmer vad som är affordables


Är det du som avgör vad som är affordable i den här tråden? Jag kan om så är fallet radera bilderna och lägga in något som passar dig istället?

Gud förbjude att människor har olika åsikter. Ordets innebörd betyder att man blir positivt överraskad av kvalitet kontra pris på en vara.

SLA073 ger mig inte en sådan känsla men jag hade hoppats få veta vad som ger dig den känslan istället för gnäll från mikropoliserna.

1000020550.jpg
 
Gud förbjude att människor har olika åsikter. Ordets innebörd betyder att man blir positivt överraskad av kvalitet kontra pris på en vara.

SLA073 ger mig inte en sådan känsla men jag hade hoppats få veta vad som ger dig den känslan istället för gnäll från mikropoliserna.

1000020550.jpg

Mikropoliserna 😂 det var roligt. Du är jättevälkommen i mikrotråden med dina åsikter ❤️

IMG_4345.jpeg
 
Gud förbjude att människor har olika åsikter. Ordets innebörd betyder att man blir positivt överraskad av kvalitet kontra pris på en vara.

SLA073 ger mig inte en sådan känsla men jag hade hoppats få veta vad som ger dig den känslan istället för gnäll från mikropoliserna.

1000020550.jpg
Det går alldeles utmärkt att ställa frågan, om du är nyfiken på min åsikt. Såg däremot ingen fråga i din första kommentar utan enbart ett konstaterande från din sida.

"en Seiko för de pengarna är varken mikro eller affordable"

Förstår inte riktigt vad du vill få ut av din första kommentar. Mer än att den inte platsar här, enligt dig dvs.
 
Senast ändrad:
Det går alldeles utmärkt att ställa frågan, om du är nyfiken på min åsikt. Såg däremot ingen fråga i din första kommentar utan enbart ett konstaterande från din sida.

"en Seiko för de pengarna är varken mikro eller affordable"

Förstår inte riktigt vad du vill få ut av den kommentaren. Mer än att den inte platsar här, enligt dig dvs.
Men nu har vi ju konstaterat att den platsar här!
 
Tillbaka
Topp