Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen lyckat!NY0084 med vridring från NY0040. Allt för att undvika färg.. Resultatet blev denna monokroma skönhet!
![]()
Tackar ödmjukast!Bild bredvid en SKX som önskat. @KandreasF
Det syns på slipningen att Alpinisten är i en annan prisklass.
![]()
Håller med på båda punkterna. Hade den kommit på länk så hade det varit ok.![]()
Denna dykare från Timex såg riktigt ball ut, men dryga 5500 (och det är med 15% rabatt) för en Timex..? Känns lite väl, men det kanske bara är jag.
Instämmer!Håller med på båda punkterna. Hade den kommit på länk så hade det varit ok.
Tackar ödmjukast!
När du säger slipning, vad menar du mer exakt då? Är det skillnaden mellan NH och 6r eller är det något annat som får en urmakare att glädjas?
Tackar ödmjukast!
När du säger slipning, vad menar du mer exakt då? Är det skillnaden mellan NH och 6r eller är det något annat som får en urmakare att glädjas?
Tackar ödmjukast!
Just det! Jag står rättad, tack för utbytet min gode herreNej SKX har ju ett 7S26
Den såg bra ut, lite smått sugen blir jag alltBlir man inte lite sugen på LIPs nya? @-RI-
![]()
MONTRE LIP CHURCHILL T18 ACIER CADRAN SOLEILLE CUIR NOIR
Montre style des années 30 en cuir noir. Fabriquée en France. Commandez sur notre e-boutique. Livraison 48h offerte. Garantie 2 ans.lip.fr
Bild för OT.
![]()
Skulle säga pay pal friends och dhl.Jag har eventuellt en försäljning på g till polen. Finns det nån föredragen betalningsmetod och fraktmetod?