Nej sjukskriven tyvär.Grymt med camping! Redan semester alltså.
Men har vagnen på säsongplats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej sjukskriven tyvär.Grymt med camping! Redan semester alltså.
Ah, tråkigt! Jag hoppas det är något som går över. Trevlig camping på dig!Nej sjukskriven tyvär.
Men har vagnen på säsongplats.
HahaVisst är det härligt!
![]()
Vad är detta för godisJa då var man snart på banan igen.
![]()
Visaaaa osssssss! Jag måste ha min dagliga fix av paketöppning i tråden! Jag ger dig 5 min sen raderar jag trådenJa då var man snart på banan igen.
![]()
Ha ha!Visaaaa osssssss! Jag måste ha min dagliga fix av paketöppning i tråden! Jag ger dig 5 min sen raderar jag tråden![]()
WTF!Visst är det härligt!
![]()
Absolut inte. Tyvärr åker mina paket också genom Toftanäs så det kan ju vara en anledning till att jag alltid får vänta ett par dagar/veckor längre än nödvändigtDet är inte det där man vill se när man väntar på en klocka.... eller vad säger du @FreakyLeo
Spännande!Ja då var man snart på banan igen.
![]()
Underbart, stort grattis!Ja okej då. Inget unikt eller något jag är ensam om men fy fan va nöjd jag är.
En Squale 30 Atmos Alpine green gmt.
Min första Squale. Lätt beggad, utplockad i april i år. Har svårt att få fram orden för tillfället men det kommer. Stort tack till @Uret för en fin Squale i nyskick.
![]()
![]()
![]()
Många tackUnderbart, stort grattis!![]()
Bruten axel som är opererad så det ska fixa sig. Trevlig helg!!Ah, tråkigt! Jag hoppas det är något som går över. Trevlig camping på dig!
Gaaaah va nära jag vaJa okej då. Inget unikt eller något jag är ensam om men fy fan va nöjd jag är.
Min första Squale. Lätt beggad, utplockad i april i år. Har svårt att få fram orden för tillfället men det kommer. Stort tack till @Uret för en fin Squale i nyskick.
![]()
![]()
![]()
Trodde nästan du var ett psychic medium ett tagGaaaah va nära jag va![]()
Extremt fin, stort grattisJa okej då. Inget unikt eller något jag är ensam om men fy fan va nöjd jag är.
![]()
![]()
![]()
Inget dåligt kap alls! Mycket fin klocka!Ja okej då. Inget unikt eller något jag är ensam om men fy fan va nöjd jag är.
![]()
![]()
![]()
Stort tack mannenExtremt fin, stort grattis![]()
HahaTrodde nästan du var ett psychic medium ett tag.
TackarInget dåligt kap alls! Mycket fin klocka!![]()
Tackar tackarHahanej låg en 1545 några dagar på k&s så tänkte det kunde varit den.
Grattis till grodan riktigt schysst.
Grymt! Visst är den härlig? Jag saknar min när jag ser dina bilderJa okej då. Inget unikt eller något jag är ensam om men fy fan va nöjd jag är.
![]()
![]()
![]()
Grattis, grymt snyggJa okej då. Inget unikt eller något jag är ensam om men fy fan va nöjd jag är.
![]()
![]()
![]()
Ja bra är den, till och med fantastiskGrymt! Visst är den härlig? Jag saknar min när jag ser dina bilder
Hur står sig din Tisell mot den?
Stort tackGrattis, grymt snygg![]()
Ja. Och där satt den. Satan i gatan vad fin.. Gratulerar till ett superfint köp broder!Ja okej då. Inget unikt eller något jag är ensam om men fy fan va nöjd jag är.
![]()
![]()
![]()
Ja okej då. Inget unikt eller något jag är ensam om men fy fan va nöjd jag är.
![]()
![]()
![]()
Många tackJa. Och där satt den. Satan i gatan vad fin.. Gratulerar till ett superfint köp broder!