Ja, jag med. Efter ha sålt mina båda har jag amatördiagnoserat mig själv sjuk, och behöver därmed medicin i form av Squale.Ruskigt fin den där. Jag börjar få squaleabstinens tror jag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag med. Efter ha sålt mina båda har jag amatördiagnoserat mig själv sjuk, och behöver därmed medicin i form av Squale.Ruskigt fin den där. Jag börjar få squaleabstinens tror jag....
Ja, jag behöver nog en rootbeer eller tropic framöver för att bli frisk igenJa, jag med. Efter ha sålt mina båda har jag amatördiagnoserat mig själv sjuk, och behöver därmed medicin i form av Squale.
Åhhh. Kan denna hjälpa, tillfälligt påtagen bara för din skull?
![]()
Hahah tack för "hjälpen"Åhhh. Kan denna hjälpa, tillfälligt påtagen bara för din skull?
![]()
Äh, spamma på bara!Trevlig tråd det här
Känner att jag spammat på lite väl mkt med GJ klockan, men den är såååååååå fin.
Det blev bra med tygband.Ett canvas på var helt klart en uppgradering mot originallädret.
![]()
Här förespråkar vi spam på fina klockorTrevlig tråd det här
Känner att jag spammat på lite väl mkt med GJ klockan, men den är såååååååå fin.
Spam it magstern, spam it. Edit: det är trådens melodi.Trevlig tråd det här
Vilken modell är det ?![]()
Bidrar med lite minimalism från Sternglas så här på lördagsmorgonen. Minimalismen till trots, mycket klocka för pengarna med bra finish och bra material. Klart positivt överraskad.
Sternglas Junis 38mm. En veckas leveranstid från Tyskland och en riktigt enkel och trevlig bekantskap. Din GJ är inte dum den heller. Riktigt snygg!Vilken modell är det ?
Mer minimalism för folket, och på allmän begäran
![]()
Fler NYA bilder utlovas när jag orkar ta mig utomhus !
Tack så mycketSternglas Junis 38mm. En veckas leveranstid från Tyskland och en riktigt enkel och trevlig bekantskap. Din GJ är inte dum den heller. Riktigt snygg!
Vet inget om märket men loggan är ju kanon, 'Defender' om nån minns detKollade igenom mitt insta och hittade ett wristshot på denna klocka som jag bara hade i en dag för ett antal år sedan. Är det någon som vet något om detta märke, jag har ingen koll. Kändes stabil..![]()
Ingen koll på defender heller..Vet inget om märket men loggan är ju kanon, 'Defender' om nån minns det![]()
Vet inget om märket men loggan är ju kanon, 'Defender' om nån minns det![]()
Men håller med ang loggan.Ingen koll på defender heller..![]()
Haha nån har ett öga för detaljer tydligen..Vet inget om märket men loggan är ju kanon, 'Defender' om nån minns det
![]()
TackDet blev bra med tygband.
Kan du vrida på ringen?
Ja det har man ödslat några timmar påVet inget om märket men loggan är ju kanon, 'Defender' om nån minns det
![]()
Atari 800 här, du ?Ja det har man ödslat några timmar på![]()
HahaJag förstår dig angående Squalen. Jag har utvecklat en stark önskan att skaffa den klockan. Har nog glott på alla Youtube videos av den.
Den är så vacker, jag vill äga den och smeka den erotiskt runt boetten..
Så fin, riktigt sugen på den, på ett erotiskt sätt @BirchgroveMin wotd. Denna har också fantastiska ljuslekar för sig om än på annat sätt
![]()
Verkar som de bla tillverkar sub inspirerande klockor med bra specifikationer. Finns i typ alla färger. Men faktiskt aldrig sett någon här på Ks.Kollade igenom mitt insta och hittade ett wristshot på denna klocka som jag bara hade i en dag för ett antal år sedan. Är det någon som vet något om detta märke, jag har ingen koll. Kändes stabil..![]()
![]()
Bidrar med lite minimalism från Sternglas så här på lördagsmorgonen. Minimalismen till trots, mycket klocka för pengarna med bra finish och bra material. Klart positivt överraskad.
Commodore 64Atari 800 här, du ?
Jag har varit sugen på en ganska länge. Detta blev bättre än förväntatRuskigt fin den där. Jag börjar få squaleabstinens tror jag....
Jag kan relatera.Så fin, riktigt sugen på den, på ett erotiskt sätt @Birchgrove![]()